قدس آنلاین- یزد : کمیته امداد و نجات استانی اربعین حسینی با هدف آمادگی هر چه بیشتر تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی برگزار شد.

برگزاری کمیته امداد و نجات استانی اربعین حسینی  در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین  ازیزد ، سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به زائران حسینی به ویژه در ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

عباس احدپور افزود: جمعیت هلال احمر کشور در این ایام وظایف خاصی را بر عهده دارد و جمعیت هلال احمر استان‌ها نیز به تبع وظایفی را در این ایام بر عهده دارند.

وی اظهارداشت : فراهم کردن زمینه اسکان موقت زائران حسینی که از استان های دیگر کشور به سمت کربلای معلی حرکت می‌کنند، یکی از وظایف این کمیته می باشد که امکانات و تدابیری برای زائران فراهم شده است.

احدپور خاطرنشان ساخت : همچنین برای زوار پاکستانی که به ایران می‌آیند و از استان یزد عبور می‌کنند نیز امکاناتی فراهم شده است که بتوانند در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در شهرستان اردکان و مسجد جامع دهشیر در شهرستان تفت اسکان موقت پیدا کنند.

این مسئول گفت: همچنین مقرر شده است که اورژانس استان در نقاط اسکان زائران، برای آمادگی هر جه بیشتر، حضور یابد و مقدمات آرامش و راحتی زائران را با ارائه بهترین خدمات فراهم نماید.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که به مناسب اربعین حسینی با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی استان انجام خواهد شد ، حضور تیم‌های پزشکی در بازه زمانی عبور زائران اربعین حسینی از استان، در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان می باشد .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.