قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال می شود .

دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف بیش از 5 کیلو هروئین

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف پنج کیلو و 475 گرم هروئین، خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر توزیع گسترده هروئین توسط سوداگران مرگ در یکی از محلات شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران پس از احراز صحت و سقم موضوع قاچاقچی حامل هروئین را در یک خودرو مسافربری شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند که در بازرسی از کیف دستی وی سه کیلو 375 گرم هروئین کشف شد.

وی افزود: در ادامه این عملیات ماموران فروشنده مواد مخدر را در اصفهان شناسائی و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان وی را دستگیر و در بازرسی از مخقیگاه این سوداگر مرگ دو کیلو و 100هروئین کشف شد.

سردار  غلامزاده مجموع هروئین مکشوفه را پنج کیلو و 475 گرم اعلام و با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضائی تأکید کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال می شود و شهروندان می توانند هر گونه فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی را از طریق تلفن 110به مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.