قدس آنلاین - ایلام: فرماندار ایلام گفت: بدون شک زمینه سازی امکانات در روستاها بسترساز توسعه بوده و از مهاجرت روستاییان به نقاط شهری جلوگیری خواهد کرد.

زمینه سازی امکانات در روستاها بستر ساز توسعه است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، ناصر خوش خبر ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ایلام با بیان اینکه نگاه مسئولان دولت تدبیر و امید به بحث توسعه زیربناهای مناطق روستایی شعاری نیست و به این موضوع اعتقاد راسخ دارند، اظهارداشت: روستاها در طول دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب همواره در تامین نیازهای مردم پیشتاز بوده و در تامین نیازهای غذایی مردم نقش خود را در پیشبرد اهداف نظام ایفا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب به مسئولان برای برنامه ریزی جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی سفارش های مکرر داشته اند، افزود: ظرفیت های موجود در روستاها بویژه از نظر منابع خاکی و آبی سرشار می تواند بستری برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در نقاط روستایی باشد.

فرماندار ایلام با تأکید بر اینکه می توان با استفاده از سرمایه های خرد روستاییان زمینه ایجاد واحدهای کوچک و زودبازده را فراهم و ضمن افزایش درآمد، اشتغالزایی را در روستاها رونق بخشید، خاطرنشان ساخت: ظرفیت‌های متعددی بویژه در بخش کشاورزی در روستاها وجود دارد که باید با توجه به نزدیکی به بازار عراق و با رعایت استانداردها از پتانسیل خوب صادرات نهایت استفاده را بعمل آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.