نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با داد و بیداد نمی‌توان کشور را مدیریت کرد و باید با داشتن اطلاعات کامل، شفاف و دقیق این امر را انجام داد.

با داد و بیداد نمی‌توان کشور را مدیریت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دست اندرکاران سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار کرد: بر اساس فرمایش رهبری، ارائه آمار غلط به مردم، گناه کبیره است.

وی با تاکید بر لزوم داشتن داده‌های کامل، دقیق و شفاف در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و ... گفت: اگر اطلاعات کامل و شفافی نداشته باشیم نمی‌توانیم مشکلات موجود کشور در حوزه‌های مختلف را رفع کنیم.

 وی در همین راستا اظهار کرد: اگر این مهم محقق شود هیچ شخصی جرات نمی‌کند که در جامعه اقدام به فساد، رانت‌خواری، رشوه و .. کند. سازمان‌های مبارزه با فساد، مبارزه با قاچاق و ... تشکیل داده‌ایم ولی با گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم مشکلات این چنینی را حل نکرده‌ایم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: داشتن اطلاعات و داده‌های شفاف باعث می‌شود که شاهد رشوه، فساد، رانت و ... در کشور نباشیم و جوانان غیرتمندان‌مان را نثار این مسائل نکنیم.

وی گفت: با سازمان درست کردن و داد و بیداد، نمی‌شود کشور را به نحو احسن مدیریت کرد. تنها راه مدیریت صحیح کشور، استفاده از اطلاعات شفاف و صحیح است وگرنه در درون مشکلات درجا می‌زنیم. همه باید بدانیم که برای حل تمامی مشکلات جامعه، هزاران راهکار وجود دارد و باید تلاش کرد که بهترین گزینه را برای حل مشکلات، انتخاب کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.