وزیر کشور گفت: تأمین امنیت زائرین اربعین حسینی اولویت نخست است و باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده در این خصوص به درستی اجرا شود.

وزیر کشور: برای امنیت بیشتر زائران ،انجام سفر به عتبات عالیات در قالب کاروانی باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی با استانداران سراسر کشور با اشاره به فراز و فرودهای طی شده و توفیقات بدست آمده در ستاد مرکزی اربعین حسینی و تاکید بر اهمیت موضوع امنیت در ایام اربعین به نسبت سال‌های قبل با توجه به بی‌ثباتی وضعیت داخلی عراق اظهار کرد: اطمینان داریم که مسأله امنیت به جدیت در دستور کار عراق خواهد بود ولی باید تدابیر و برنامه‌ریزی های بعمل آمده در این خصوص به درستی اجرا شود.
وی همچنین با اشاره به ضرورت اقدام ویژه در تعامل با رسانه برای گسترش اطلاع‌رسانی و آموزش اصولی مخاطبان در ایام اربعین گفت: مسئولان بخش‌ها و سطوح مختلف ستاد اربعین ضمن چارچوب‌مندی و تمرکز به مسائل مرتبط و تخصصی در انجام مصاحبه‌ها، از ورود به سایر حوزه‌ها پرهیز کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، وزیر کشور اظهار کرد: هدف تأمین رضایتمندی مردم برای تسهیل در ورود و خروج به کشور عراق برای شرکت در مراسم اربعین است و باید انجام سفر به عتبات عالیات در قالب کاروان نهادینه شود.  رحمانی‌فضلی  در پایان به پرهیز از انجام هرگونه اقدامات تفرقه‌انگیز و دشمن شادکن به خصوص با توجه به شرایط منطقه و همچنین ضرورت توجه و احترام به آداب و رسوم مردم کشور عراق تأکید کرد و گفت: همه هدف ما برقراری امنیت، فراهم سازی رضایتمندی زائران و بهره‌مندی کامل مردم از فیوضات این ایام معنوی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.