کمپین مردمی خادمان معنوی امام رضا(ع) در دهه آخر ماه صفر و مناسبت‌های خاص به زائران امام رضا(ع) در مشهد خدمات افتخاری ارایه می‌کند.

جزئیاتی درباره کمپین خادمان معنوی امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، در این کمپین با عنوان "جهاد خدمت" تاکنون 8 هزار نفر ثبت‌نام کردند. از سراسر کشور خادمان افتخاری می‌توانند در این کمپین شرکت کنند.
برخی از افراد شرکت‌کنده در کمپین خادمان افتخاری متخصص هستند و به برخی آموزش‌هایی به منظور کمک به زائران داده می‎‌شود. خادمان این کمپین خدمات رایگان در حوزه اسکان، حمل‌ونقل، درمان و ... ارایه می‌کنند لذا رانندگان، معلمان، پزشکان و سایر مشاغل مرتبط با زائران در مشهد می‌توانند به این کمپین بپیوندند.
خادمان افتخاری زائران امام رضا(ع) در برخی از مبادی ورودی مانند پایانه‌ها و جاده‌های منتهی به مشهد از شهرستان نیشابور و شهرستان قوچان در ایام خاص مانند دهه پایانی ماه صفر که همزمان با شهادت امام رضا(ع)، دهه کرامت که همزمان با ولادت امام رضا(ع) و ایام عید حضور می‌یابند.
این کمپین در ماه صفر سال گذشته آغاز به کار کرد و در ابتدای امسال فعالیت خود را گسترش داد و  هم‌اکنون معاونت فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش خراسان رضوی در حال برنامه‌ریزی برای دهه پایانی ماه صفر است.
علاقمندان برای عضویت در این کمپین می‌توانند عدد 8 را به 30003300009949 ارسال کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.