قدس آنلاین- بیرجند: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری چهارمین جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خبر داد.

جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی درخراسان جنوبی برگزارمی شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، احمد محبی عصر امروز در جلسه برنامه ریزی جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی روند برگزاری سه دوره برگزاری جشنواره جوانه های شعر رضوی طی سال های ٨٥ تا ٨٧ در این استان را مثبت ارزیابی کرد.

وی گفت:در نشست کمیسیون فرهنگی پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، درباره عنوان های پیشنهادی برنامه های موضوعی پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با پیشنهاد این اداره کل با توجه به سابقه موفق برگزاری چندین دوره برگزاری این جشنواره در استان با برگزاری جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی به میزبانی خراسان جنوبی موافقت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: استان خراسان جنوبی با قریب بیش از ٥٠٠ شاعر در شعر نیز سابقه بسیار خوبی دارد و می‌تواند در این رشته‌ها نیز موفق عمل کند.

محبی بیان کرد: برگزاری دوره‌ای و چرخشی رقابت‌های فرهنگی و هنری می‌تواند ظرفیت‌های مختلف استان‌ها را به کار گرفته و نشاط بیشتری را برای مخاطبان به همراه داشته باشد.

وی بر لزوم تلاش جدی برای برگزاری باکیفیت جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی در استان خراسان جنوبی بیان کرد: این جشنواره در نهادینه ‌شدن آموزه‌های رضوی نقش مهمی دارد و همه مسئولان باید در برگزاری این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز به تشریح اقدامات صورت گرفته برای میزبانی استان خراسان جنوبی از جشنواره رضوی اشاره کرد و گفت: اتاق فکر چهارمین جشنواره ملی جوانه های شعر رضوی برای برگزاری باکیفیت این جشنواره به زودی آغاز به کار می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.