نخست وزیر عراق در دیدار با خانواده‎های شهدای این کشور با تجلیل از ایثارگری‎های آن‏‎ها، گفت که جوانانی که در صفوف نیروهای بسیج مردمی علیه داعش می‌جنگند، مایه افتخار عراق هستند.

حیدر العبادی: عراق به نیروهای بسیج مردمی افتخار می‎کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق چهارشنبه (امروز)، از جوانانی که در صفوف بسیج مردمی (الحشد الشعبی) این کشور برای مقابله با تروریست‎ها ایثارگری می‎کنند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «أین نیوز» عراق، دفتر اطلاع رسانی العبادی با انتشار بیانیه‎ای از دیدار نخست وزیر عراق با شماری از خانواده‎های شهدا خبر داد.

العبادی در این دیدار به رشادت‎های این جوانان در جبهه‎های جنگ علیه تروریست‏ها اشاره کرد و گفت: «ما به مواضع قهرمانانه و ایثارگری‎های شما در مبارزه با تروریست‎ها و همچنین به جوانانی که در صفوف بسیج مردمی داوطلب شده‎اند، افتخار می‌کنیم».

 سازمان بسیج مردمی عراق، در پی صدور فتوای «سید علی سیستانی» مرجع عالی قدر شیعیان این کشور مبنی بر جهاد علیه تروریست‎های داعش ایجاد شد.

علاوه بر شیعیان، گردان‎هایی از اقلیت‎های دینی مانند ایزدی‎ها، مسیحی‏ها و اهل تسنن و اقلیت‎های قومی مانند ترکمن‏ها در بسیج مردمی حضور دارند و در کنار شیعیان عراق علیه تروریست های داعش در حال نبرد هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.