ظهر امروز پنجشنبه علیرضا رزم حسینی استاندارکرمان درجلسه مشترک شورای اداری و ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی هفت شهرستان جنوبی استان با حضوروزیر کشورافزود : وحدت سیاسی زمینه توسعه استان را فراهم میکند.

جنوب استان کرمان ، مردمانی خونگرم وسختکوشی دارد

قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کرمان:استاندار کرمان گفت:وحدت سیاسی زمینه توسعه استان را فراهم میکند.

رزم حسینی گفت: جنوب استان کرمان ، مردمانی خونگرم و لایی و سختکوشی دارد.
وی افزود: هیچ روستای بالای بیست خانواری در کرمان فاقد برق نیست و حتی دربرخی مناطق صعب العبور با انرژی خورشیدی این برق رسانی صورت گرفته است.
وی با اشاره به پروژه گازرسانی به شهرستان  کهنوج،گفت: پروژه گاز رسانی به  شهرستان رودبار جنوب که امروز با حضور وزیر کشور انجام شده، پیشرفت90 درصدی داشته و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
رزم حسینی با اشاره به سفر نه چندان دور معاون اول ریس جمهور به استان، گفت:در این سفر عملیات گاز رسانی به شهرستان  جیرفت آغاز می شود.
وی تصریح کرد:وقتی که اقتصاد قوی باشد، فرهنگ قوی می شود و مسائل و معضلات اجتماعی کمتر شده و به همین دلیل است که باید اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان های جیرفت و عنبرآباد، گفت: در تقسیمات هشتگانه، این دو  شهرستان به اتاق بازرگانی سپرده شده است.
استاندار کرمان تاکید کرد: اگر وحدت در جامعه نباشد، هیچ کاری انجام نمی شود و طرح مثلث توسعه اقتصادی که  نمایندگان،ائمه جمعه و سرمایه گذاران در این طرح همدلی و همراهی خوبی داشته اند و این همدلی موجب رقم زدن اتفاقات خوبی در این منطقه شده است.
وی با تاکید بر نقش امامان جمعه در توسعه، گفت:56 امام جمعه در استان کرمان با همدلی و همکاری ما را در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی همراهی میکنند.
وی افزود: تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی توسط ائمه جمعه اتفاق می افتد ،چرا که در غیر این صورت نمی توانیم این فرهنگ را در جامعه نهادینه نماییم.
رزم حسینی ضمن تاکید بر اینکه  ما به مردم مدیون هستیم چرا که آنها پای نظام ایستاده اند، بیان داشت: همه تلاشماا را برای ارائه خدمت به مردم انجام می دهیم و از در این راه خسته نخواهیم شد.
وی گفت: هر کس بخواهد این روحیه همدلی را بر هم بزند، برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده است.
وی افزود: مقام معظم رهبری چتر وحدت را در سراسر کشور گسترانیده اند و ماهم در استان کرمان با شعار ولایت مداری توسعه را در پیش گرفته ایم.
استاندار کرمان ولایتمداری را نقطه قوت منطقه و استان کرمان دانست و گفت: در استان کرمان حتی زرتشتیان هم ولایتمدار هستند.
وی با اشاره به حضور قرارگاه خاتم الانبیا در رودبار جنوب گفت: این حضور یادآور سخن امام خمینی راحل در خصوص سپاه پاسداران است که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
رزم حسینی تاکید کرد: ما مدیون سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی برای داشتن  این امنیت پایدار هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.