خبرگزاری آلمان از وقوع درگیری و خشونت بین اهالی شهر بواتزن آلمان و گروهی پناهنده در این شهر خبر داد که حدود صد نیروی پلیس این آشوب‌ را آرام کردند.

پناهندگان و بومیان شهر بواتزن آلمان با یکدیگر درگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، شب گذشته در شهر بواتزن ایالت زاکسن آلمان درگیری های خشونت باری بین شهروندان ساکن این شهر و پناهندگان در گرفت.

به گزارش خبرگزاری آلمان و بر اساس اطلاعات پلیس در عصر روز چهارشنبه در یکی از میدان های این شهر حدود هشتاد مرد و زن خشونت طلب با حدود بیست پناهنده درگیر شدند.

به گفته شاهدان بین این دو گروه حملات لفظی و فیزیکی در گرفته و افراد به سمت هم بطری پرتاب می کردند. حدود 100 نیروی پلیس به محل اعزام شده تا این درگیری ها و شورش ها را آرام کنند. نیروهای پلیس از آشوب گران درخواست کردند که محل را ترک کنند.

از سمت پناهجویان بطری و تیغه های چوبی به سمت نیروهای پلیس پرتاب می شد. پلیس جنایی به تحقیقات درباره این اتفاق مشغول است.

در شهر بواتزن آلمان ماه گذشته نیز درگیری ها و آشوب هایی رخ داده بود.  در ماه فوریه گروهی از اهالی این شهر با لذت شاهد آتش سوزی در یکی از اقامت گاه های پناهندگان بوده و برخی نیز از اقدام آتش نشانی برای خاموش کردن آتش جلوگیری می کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.