قدس آنلاین- بیرجند: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

۷۵۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی اجرا می شود/ رونمایی از نرم‌افزار زیارت مجازی شهدای گمنام در بیرجند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سرهنگ علی قاسمی در نشست خبری با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: برگزاری ۳۰ یادواره شهدا، ۱۰ مسابقه فرهنگی و هنری در دانشگاه‌ها و ۵۰ مورد تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته دفاع مقدس است.

 وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ برنامه ورزشی در سطح استان اجرایی می‌شود به برگزاری بیش از ۳۰ محفل شعر دفاع مقدس، گفت: همچنین در هفته دفاع مقدس از برگزیدگان هفتمین شعر دفاع مقدس تجلیل به عمل می‌آید.

وی از برپایی ۱۰۰ نمایشگاه مختلف در سطح خراسان جنوبی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: همایش افتتاح اولین جشنواره فیلم دانش‌آموزی دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس سال جاری از نرم‌افزار زیارت مجازی شهدای گمنام بیرجند رونمایی می‌شود.

وی بابیان اینکه ۳۰ نفر از رزمندگان شاخص دفاع مقدس برای حضور در مدارس در هفته دفاع مقدس ساماندهی می‌شوند، افزود: همچنین این افراد از طریق صداوسیما به بیان خاطرات خود می‌پردازند.

قاسمی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برگزاری میقات صالحین، تجلیل از خادمان راهیان نور و افتتاح نمایشگاه رزمی و بازسازی عملیات فتح المبین از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی بابیان اینکه باید در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری دفاع مقدسی بستری مناسب برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جامعه و نسل نو است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.