قدس آنلاین/​ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دفاع مقدس یکی از مقاطع درخشان تاریخ انقلاب اسلامی  است  و همواره باید گرامی داشته شود.

دفاع مقدس از مقاطع درخشان تاریخ انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی با بیان اینکه ملت ایران به‌رهبری امام(ره) در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی دفاع جانانه‌ای از خود نشان دادند که باید یاد و خاطره این رشادت‌ها همیشه گرامی داشته شود، اظهارداشت: تقویت بنیه دفاعی نظام در همه برهه‌ها لازم است و داشتن قدرت دفاعی عاملی است که دشمنان در هجمه‌های خود به کشور ناکام بمانند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به‌خوبی رژیم آل سعود را شجره خبیثه ملعونه نامیده‌اند زیرا شاهدیم که میوه این شجره برای جهان اسلام چیزی جز مصیبت و بلا نبوده است، افزود: مفتی‌های وهابی این کشور در این جنایات که در کشورهای عراق، یمن، سوریه و لبنان رخ می‌دهد شریک جرم و جنایاتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  به سرشماری عمومی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مردم باید به‌صورت جدی در این طرح مشارکت داشته باشند و با ارائه آمارهای صحیح در پیشبرد برنامه‌های نظام کمک کنند، زیرا ارائه آمارهای غلط بدگمانی جوانان را در پی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی با بیان این مطلب که مشکل اشتغال با ارائه آمارهای غلط برطرف نمی‌شود، یادآور شد: کشور ما هم‌اکنون دارای جوانان تحصیل‌کرده ولی بیکار زیادی است که با ارائه آمارهای نجومی و غلط مشکل اشتغال آنها برطرف و شغل برای آنها محقق نمی‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.