قدس آنلاین اراک – احمد مختاری: امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: پیروی از ولایت فقیه و درک مفاهیم عمیق ولایت در حاکمیت اسلامی، رمز چیرگی بر دشمنان است.

پیروی از ولایت فقیه رمز چیرگی بر دشمنان است

حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه آشتیان افزود: واقعه غدیر خم یکی از موضوعات مهم و از اعیاد بزرگ شیعیان جهان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: همه وظیفه دارند با فلسفه غدیر بیش از پیش آشنا شوند و از آن الگوگیری کنند. امام جمعه آشتیان ادامه داد: غدیر سندی بر تداوم حفظ رسالت در جلوه امامت است. حجت الاسلام نیشابوری خاطرنشان کردک غدیر یک واقعه تاریخی نیست بلکه یک اعتقاد و تاییدی بر مساله امامت از امام علی (ع) تا امام زمان (عج) است.

وی با تبریک ولادت امام جواد (ع) گفت: سه امام در خردسالی به امامت رسیدند که اولین آنها امام جواد (ع) بود که در سن هفت سالگی، دومین امام هادی (ع) در سن هشت سالگی و سومین امام زمان (عج) در سن پنج سالگی به امامت رسیدند.

حجت الاسلام نیشابوری اظهار کرد: ماه ذی الحجه با مناسبت های مختلفی همراه است که هر کدام در نوع خود باید مورد توجه قرار گیرد. وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: آمادگی دفاعی، ناکامی قدرت ها از ایستادگی در برابر ملت ایران و پیروزی در سایه ایمان و اتحاد و پیروی از رهبری انقلاب، بزرگترین درس های دفاع مقدس است.

امام جمعه آشتیان اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال ضربه زدن به نظام بوند اما، به برکت خون شهدا و هوشیاری مردم این کشور و نظام روز به روز مستحکم تر شده است.

حجت الاسلام نیشابوری بیان کرد: جنگ تحمیلی با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی شد اما، هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که ملت ایران با اتحاد و پیروی از رهبری در مقابل هر متجاوزی خواهد ایستاد.

وی عنوان کرد: همه وظیفه دارند در راستای خنثی سازی هر نوع توطئه دشمنان تنها به توصیه های رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند و در مسیر ولایت حرکت کنند. امام جمعه آشتیان در خصوص سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیز گفت: مشارکت اگاهانه و مسئولانه در این طرح و همکاری با اجرا کنندگان آن ضروریست.

حجت الاسلام نیشابوری افزود: تصمیم گیری صحیح نیاز به آمار دقیق دارد و مردم همه تلاش خود را به کار گیرند تا اطلاعات صحیح را در اختیار ماموران آمارگیر قرار دهند. وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه آشتیان بیان کرد: شرط اصلی برای تقوا، قبولی ولایت امیرالمومنین (ع) و یازده فرزند گرامیشان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.