فدراسیون والیبال لهستان انجام هرگونه مذاکره با سرمربی فعلی تیم ملی ایران را تکذیب کرده این در حالی است که یک روزنامه بین المللی بر انجام این مذاکره و حتی نهایی شدن قرار داد تاکید دارد.

گزارش ویژه قدس آنلاین از وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال/ یک بام و دو هوا در مورد لوزانو

به گزارش قدس آنلاین، لوزانو که تیم ملی والیبال با هدایت این مربی نخستین حضور در بازی های المپیک را تجربه کرد، هنوز با فدراسیون والیبال ایران قرارداد دارد و در واقع سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان به حساب می آید، این در حالی است که در مورد وی و آینده کاری اش صحبت های ضد و نقیضی شنیده می شود!

لوزانو که در حال حاضر در لهستان به سر می برد، البته حضور در مراسم خداحافظی پاسور پیشین تیم ملی والیبال لهستان، دلیل سفر وی به این کشور است اما گویا لوزانو درجریان این سفر و حضور در این مراسم، نشست هایی هم برای آینده کاری خود داشته است.

گفته می شود لوزانو با مسئولان فدراسیون والیبال لهستان مذاکره کرده و حتی آخرین نشست رسمی وی با آنها نیز شب گذشته برگزار شده است، نتیجه این نشست ها توافق برای امضای قرارداد چهارساله بوده و حتی لوزانو ابراز امیدواری کرده است که با تیم ملی لهستان بتواند صاحب مدال مسابقات جهانی و بازی های المپیک آتی شود.

اینها مطالبی است که امروز روزنامه پژگلاند اسپورتوه به آنها اشاره کرده است. در این روزنامه تاکید شده که لوزانو که در حال حاضر سرمربی تیم ملی والیبال ایران است به زودی به عنوان جایگزین استفان آنتیگا معرفی می شود.

اینها در حالی است که فدراسیون والیبال لهستان انجام هرگونه مذاکره با این مربی آرژانتینی را تکذیب می کند. حال مانده ایم در مورد لوزانو کدام را باور کنیم؛ مذاکراتش با فدراسیون والیبال لهستان یا تکذیبیه مسئولان این فدراسیون در رابطه با این مذاکرات!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.