رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سیاه‌جامگان گفت: باید تلاش کنیم ‌سیاه جامگان جزو باشگاه‌های مولد شود و خود بازیکن تولید کند.

سیاه جامگان باید جزو باشگاه‌های مولد و بازیکن‌ساز شود/ مدیران ورزشی حتماً نباید ورزشی باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم  محمد رویانیان اظهار داشت: برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب از اولویت‌های کاری باشگاه سیاه‌جامگان است اما منابع مالی نیز از موضوعات مهم است که برای حرکت و ادامه فعالیت باشگاه به آن نیاز داریم و لازم است به صورت مناسب تامین شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان با اشاره به اینکه هرکس وارد فوتبال شده قطعاً برنامه‌های استراتژیک دارد، خاطرنشان کرد: ورزش نقش زیادی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها در جامعه دارد و مدیران اجتماعی باید به ورزش توجه زیادی کنند، اقتصاد نیز باید در خدمت ورزش قرار گیرد.

وی افزود: تصمیم به برنامه‌ریزی کلان و اصولی برای باشگاه داریم تا ساخت ورزش و باشگاه به صورت مناسب مشخص شود و با برنامه‌ریزی درست، اجرا نیز موفقیت آمیز باشد، همچنین باید تلاش کنیم باشگاه سیاه جامگان ‌جزو باشگاه‌های مولد شود و خود بازیکن تولید کند.

رویانیان با بیان اینکه مدیران باشگاه‌های ورزشی حتماً لازم نیست خودشان ورزشی باشند، عنوان کرد: باید از مدیران اقتصادی و مناسب در ورزش استفاده کنیم و اگر مدیری ورزشی نبود در مقابل آن جبهه‌گیری نکنیم، چراکه ورزش از ضروریات جامعه است و از ناهنجاری جلوگیری می‌کند پس لازم است برنامه‌ریزی مناسبی، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت ورزش، صورت بگیرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان با اشاره به اینکه برنامه‌ها و قوانین فرهنگی باید بر توسعه ورزش باشد، گفت: استان خراسان‌رضوی مهد علم، فقاهت و فرهنگ است به همین خاطر باید توجه ویژه‌ای نسبت به این استان داشته باشیم و از ورزش حمایت کنیم، فوتبال نیز نماد ورزش است و علاقه‌مندان زیادی داشته و نیازمند حمایت گسترده مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل بزرگترین باشگاه آسیا بوده و ضربه زیادی خورده است، خاطرنشان کرد: بهترین راه برای پاکسازی جامعه توسعه ورزش است، طرح‌هایی که در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس داشتم، سیستم آن موقع‌ پذیرا نبود و به همین خاطر جواب نداد اما امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم طرح‌هایی از جمله آکادمی فوتبال را در استان اجرایی کنیم و می‌خواهیم 500 مدرسه فوتبال در استان تاسیس کنیم و جوانان را به سمت فوتبال بکشانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    مدیران ورزشی حتماً نباید ورزشی باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چه چرتی است.هرچه بدبختی داریم تومملکت از سر همین افاضات بی تدبیرانه است.کم آسیب ندیدیم که باز جناب سردار رویانیان با سلیقه خودشان بلبشوی بی حد و بی پایان بخواهند2بارهبیندازندآغازگربلبشوی