نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دستاورد خون شهدای منا مبارزه جهانی علیه وهابیت است.

دستاورد خون شهدای منا مبارزه جهانی علیه وهابیت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا منطقه لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، در دیدار با سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت کشور بیان کرد: امروز شاهد یک مبارزه جهانی علیه وهابیت هستیم و این قضیه دستاورد خون شهدای منا است.

وی اظهار کرد: حادثه منا یک حادثه تلخ، غمبار و دردناک بود که در آن عاشقان زیارت خانه خدا به‌ دلیل بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آل‌سعود مظلومانه به شهادت رسیدند و جنازه‌هایشان به کشور برگشت.

آیت‌الله میرعمادی افزود: موضع‌گیری قاطع رهبر معظم انقلاب در قبال فاجعه منا، استقبال باشکوه مردم از پیکر مطهر شهدای منا، برگزاری باشکوه مراسم تشییع و بزرگداشت این شهدا توسط مردم و مسئولان، اجماع عمومی در تجلیل از خانواده‌های شهدای منا از جمله مسائلی بود که باعث التیام شد.

امام جمعه خرم‎آباد اضافه کرد: همچنین دیدار خانواده‌های معظم شهدای منا با رهبر معظم انقلاب و مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد شهدای منا و حضور باشکوه مردم و مسئولان در این مراسم‌ها التیام‌بخش این حادثه غمبار بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای منا و این‌که این بیانات مبنای قرآنی دارد و می‌طلبد حج و زیارت این بیانات رهبر معظم انقلاب را بر اساس مبنای قرآنی منتشر کند، گفت: همه می‌دانند که امدادرسانی به مجروحان یک امر واجب انسانی و شرعی است، حرمت‌گذاری به جنازه مؤمن یک امر واجب و شرعی است، آیا آل‌سعود برای این اعمال خود پاسخی دارند.

آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر این‌که در امور بین‌المللی باید در قبال حادثه منا کار شود و بند بند سخنان و بیانات رهبر معظم انقلاب در این رابطه به مردم معرفی شود، ادامه داد: جای تاسف است که آل‌سعود با سیاست اسلامی مخالف است اما با سیاست صهیونیستی و آمریکایی موافق است و تنها به‌دنبال تامین اهداف سیاسی و منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان این‌که خون شهدای منا باعث یک اجماع عمومی و وحدت بین مسلمین شد و این دستاورد خون شهدای مناست، بر لزوم حفظ دستاوردهای خون شهدای منا تاکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که شکل‌گیری مبارزه جهانی علیه وهابیت دستاورد خون شهدای مناست، افزود: امروز شاهدیم یک مبارزه جهانی علیه وهابیت شکل گرفته است و این دستاورد خون شهدای مناست که برای مبارزه با وهابیت سمینار برگزار می‌شود چراکه درد امت اسلامی تفکر وهابیت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.