حکیمی‌پور با بیان اینکه عملکرد دولت بطور نسبی مثبت بود گفت: مشکل رکود از بین نرفته و دولت در بخش اشتغال، تولید و صنعت همت به‌ خرج دهد.

 اشکال دولت از زبان دبیرکل حزب اراده ملت / مشکل رکود همچنان باقی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اصلاح‌طلب اراده ملت ایران(حاما) درباره نقاط و ضعف دولت یازدهم، اظهار کرد: عملکرد دولت بطور نسبی مثبت بوده و در حوزه سیاست خارجه عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاست داخلی و در بخشهای مختلف بطور مجموع عملکرد دولت مثبت بوده است، گفت: آرامش و ثبات نسبی در سیاست کشور حاکم شده است. تعامل قوا بهتر پیش می‌رود و ما در این دولت تعامل و هماهنگی را شاهد هستیم.

دبیرکل حزب اراده ملت با اشاره به اینکه کنترل تورم و ثبات یکی از نقاط قوت دولت است، متذکر شد: مشکل رکود از بین نرفته و انتظار رونق اقتصادی به شکل کامل خود را نشان نداده است.  امیدواریم دولت در نیمه دوم سال در بخش اشتغال، تولید، صنعت و رونق کسب‌وکار اهتمام به‌خرج دهد و شاهد موفقیت بیشتر دولت باشیم و اگر نقصانی هست در این بخش است.

رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر در پاسخ به این پرسش که برخی اصلاح‌طلبان اشکال دولت روحانی را پیر بودن کابینه عنوان می‌کنند، گفت: این اشکال صرفاً به دولت روحانی وارد نیست بلکه  تمام سیستم کشور باید به آن بپردازد و تنها بحث دولت نیست. چرخه گردش مدیران باید بصورتی باشد که نشاط و پویایی خود را نشان دهد.

حکیمی‌پور با بیان اینکه این مسئله با روح انقلاب سازگار نیست و باید با تکیه بر جوانان بر روی پویایی نظام کار کرد، متذکر شد: یکی دلایل این ضعف عدم وجود «نظام حزبی» در کشور است و اگر نظام حزبی جابیفتد تا حد زیادی این مسئله رفع می‌شود. من در 28 سالگی وارد مجلس شدم اما اکنون به جوانان 28ساله به‌عنوان یک انسان کم‌تجربه نگاه می‌شود. در حالیکه کسانی که در کادرهای نظام هستند در سنین جوانی مسئولیت گرفتند.

وی افزود: این مسئله یک معضل کلی است. در دولت قبل تحرکاتی در این زمینه انجام شد که مثبت ارزیابی می‌کنم. باید جرأت کنیم و به جوانان میدان دهیم. این اشکال به دولت وارد است و باید به جوانانی که در انقلاب تربیت شدند اعتماد کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.