قدس آنلاین/ ایلام: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: دفاتر پیشخوانی که در ارزیابی عملکرد صورت گرفته موفق نبوده و رضایت مردم را جلب نکنند، پلمپ می شوند.

پلمپ دفاتر پیشخوان با عملکرد نامناسب در ایلام

​به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حشمت الله عسگری امروز در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان ایلام با بیان اینکه ۶۴ دفتر پیشخوان هم اکنون در سراسر استان فعالیت می کنند، اظهارداشت: این دفاتر با توجه به وظایف تعیین شده در قانون می توانند در سرعت بخشی بر فرآیندهای اداری و کم کردن حجم مراجعات به دستگاه ها تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به هر میزان بتوانیم زمینه دسترسی آسانتر مردم را به این مراکز بیشتر کنیم، سطح رضایت مندی از خدمات ارائه شده نیز بیشتر می شود، افزود: بایستی بر این دفاتر نظارت مستمر و دقیقی صورت گیرد و مراکزی که نتوانند در ارائه خدمت به مراجعه کنندگان موفق باشند، پلمپ خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام به صدور کارت و پرونده الکترونیکی سلامت در دفاتر پیشخوان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طرح صدور کارت و پرونده الکترونیکی سلامت با همکاری دفاتر پیشخوان و دانشگاه علوم پزشکی در دست اقدام است که در راستای تسهیل امور و ثبت الکترونیکی اطلاعات سلامت مردم انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.