قدس آنلاین- بیرجند: رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مراسم صبح روز عید غدیر با حضور اقشار مختلف مردم در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود، گفت: خطبه خوانی غدیر نیز در این روز در همین مکان قرائت می‌شود.

مراسم عید غدیر وخطبه خوانی دردفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدولی عارفی، در جلسه هماهنگی ویژه برنامه روز عید سعید غدیرخم اظهار داشت: از خدواند به دلیل انتصاب آیت‌الله عبادی توسط مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در خراسان جنوبی قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با انتصاب آیت الله‌عبادی به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نعمت ولایت بر ما کامل شد، افزود: آیت‌الله عبادی زاهدی مجاهد، خستگی ناپذیر، رجلی صادق و با بیان لطیف، قلبی رئوف و شخصیتی دوست داشتنی است که در مجموعه هدایت مذهبی، سیاسی فرهنگی در خراسان جنوبی خبره است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جشن روز غدیر در محل دفتر نماینده ولی فقیه به همراه برنامه‌های مختلف و با حضور اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی برگزار می‌شود تا از این طریق ارادت خود را به مولا علی(ع) و خاندان عترت و طهارت اظهار کنیم.

عارفی افزود: ساعت شروع برنامه‌های روز عید غدیر در دفتر نماینده ولی فقیه از ساعت 8.30 با تلاوت قرآن آغاز می‌شود و از دیگر مراسم مداحی، شعرخوانی شاعران بیرجندی، سخرانی است و سپس زیارت غدیریه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: قبل از مراسم دفتر نماینده ولی فقیه، قرائت دعای ندبه در مصلی ابوالفضلی بیرجند برگزاری می‌شود و بعد از آن جوانان مسجد الرسول (ص) بازار به صورت راهپیمایی با عبور از خیابان منتظری، فلکه شهدا و ابوذر  به خیابان طالقانی 9 محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی حضور می‌یابند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از مردم همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی تقاضا داریم با حضور هر چه بیشتر در این مراسم کمک کنند تا مراسم روز عید غدیر به نحو احسنت برگزار شود.

دبیر جامعه انجمن اسلامی اصناف خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: انجمن اسلامی و اصناف خراسان جنوبی ایام مختلف سال را جشن می‌گیرند و امسال هم برای روز عید غدیر با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی حضور می‌یابند.

محمدمهدی گنجی افزود: برنامه‌های مداحی، مولودی خوانی، شرکت در جشنها، توزیع شربت از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در روز عید غدیر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.