قدس آنلاین- بیرجند:معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند گفت :در راستای طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس شهرداری بیرجند اقداماتی از قبیل 22 مورد خط کشی جلو مدارس، اجرای تابلوهای مدارس برای نخستین بار در شهر بیرجند در 50 مدرسه نیز اجرا شده است.

شهرداری بیرجند به استقبال سال تحصیلی جدید رفت/آماده باش ناوگان اتوبوسرانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، علی عدل در حاشیه شورای هماهنگی ترافیک استان در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه با هماهنگی آموزش و پرورش مدارسی که پیاده رو مناسب ندارند شناسایی شده است بیان کرد: ایمن سازی معابر و تجهیزات ترافیکی، ایجاد 5 سرعت‌گاه‌ها، اجرای اصلاح هندسی ها در این مدت نیز انجام گرفته است.

وی افزود: آماده باش ناوگان اتوبوسرانی شهرداری، آموزش رانندگان سرویس مدارس، برنامه ریزی با پلیس راهور در خصوص آموزش کودکان در مدارس از دیگر برنامه های شهرداری در راستای استقبال از مهرماه است.

معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند تصریح کرد: 300 دست لباس پلیس مدرسه سال گذشته تحویل مدارس شده که 100 دست دیگر نیز امسال توزیع خواهد شد.

عدلبا بیان اینکه 5 دوربین نظارتی و 3 دوربین ثبت تخلف در بیرجند آماده جانمایی است که پلیس راهور با مشخص کردن مکان آن نصب می شود افزود: 620 عدد تابلو ترافیکی نیز از ابتدا امسال توسط شهرداری بیرجند خریداری و تاکنون 250 دستگاه از آن نصب و مابقی تا ماه آینده نصب  می شود.

وی نصب 35 مورد بنر ترافیکی درسطح شهر، تهیه 50 عدد بنر استفاده از سرویس مدارس و تحویل آن به آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.