قدس آنلاین:مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزای بیش از دو هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری بیش از دو هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ احیامحمد امیری، در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هدف از برگزاری مراسم های هفته دفاع مقدس تجلیل و تقدیر از ایثارگران، مردم ایران و همه کسانی که در دوران دفاع مقدس نقش داشتند، است.

وی افزود: برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس بر تعامل بیشتر با دستگاه ها اجرایی تاکید شده است و برای همین منظور 10 کمیته از ادارات کل استان تشکیل شده است .

امیری با بیان اینکه 600 برنامه محوری در هفته دفاع مقدس برگزار می شود گفت: بیش از دو هزار برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گفته شده است.

وی با بیان اینکه روحیه ایثار، فداکاری و خودباوری باید در کشور نهادینه شود، گفت:  در هفته دفاع مقدس بنا داریم تمام اقتدار و تجهیزات نظامی ملت ایران به نمایش بگذاریم و توان نظامی و مردمی خودمان را به رخ دشمن بکشیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیل را با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی پیش بردیم، افزود: برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در زمان حاضر باید از دوران دفاع مقدس الگو برداری شود .

امیری با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: در برنامه های هفته دفاع مقدس همایش زنان برگزار می شود  و از زنان ایثارگر تجلیل می شود زیرا زنان در دوران دفاع مقدس نقش اساسی داشتند.

وی با اشاره به دیگر برنامه ها افزود: همایش مداحان را با هدف مقایسه حادثه کربلا با دوران دفاع مقدس برگزار می کنیم که مداحان همان گونه که به حادثه کربلا می پردازند به اتفاقات دوران دفاع مقدس هم بپردازند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی، دیدار با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان، رژه مشترک نیروهای مسلح در 31 شهریور، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ، گلباران مزار شهدا، دیدار مشترک نیروهای مسلح با خانواده شهدا، برگزاری شب شعر و خاطره ، پیاده روی عمومی،  را از یگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

امیری گفت : هفته دفاع مقدس بهانه ای است برای  اینکه ما بتوانیم توانمندی های خود را به دشمنان نشان دهیم و لرزه براندام دشمن بیاندازیم و دوستان خودمان را خوشحال و سربلند کنیم .

وی در پایان با اشاره به نقش رسانه در انعکاس برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: کلیدی ترین و مهم ترین وسیله نشان دادن اقتدار نظامی ملت ایران به دشمنانش، رسانه است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.