قدس آنلاین:مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری صورت گرفت

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد حسین علی نیا در این مراسم اظهار داشت:واگذاری امور به بخش خصوصی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید است که خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب استان اقدامات موثری در این زمینه داشته است.

علی نیا افزود: موفقیت ها و توفیقات مدیریتی از عوامل موثر همکاری و مساعدت تمامی کارکنان یک حوزه می باشد.
وی ادامه داد: استان خراسان شمالی در بسیاری از شاخص های توسعه پایین تر از میانگین کشوری است و بنابراین این استان توجه و نگاه ویژه ی مسولین کشوری و استانی را می طلبد.
وی بیان داشت: خوشبختانه در سال های اخیر با اقدامات خوب صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان سطح برخورداری از منابع آب استان به 75 درصد رسیده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: تکمیل پروژه های آبرسانی و افزایش سطح برخورداری از منابع آب استان از تاکیدات و اهداف دولت در استان است.
در ادامه همچنین معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از شرکت های برتر در سطح کشور است.
علی اصغر قانع افزود: پروژه ها و طرح های تکمیل یافته و در دست ساخت در حوزه آبرسانی استان می تواند در مدت زمان طولانی پاسخگوی نیازهای مردم استان باشد.
وی تاکید کرد: امروزه با ظرفیت سازی در بخش آب و فاضلاب خدمات بسیار خوبی در سطح کشور ارائه شده است که امیدواریم با مساعدت وهمکاری بیشتر در آینده ی نزدیک شاهد ارائه خدمات برتر در این حوزه باشیم.
قانع با اشاره به اینکه کشور پیک مصرف آب را در فصل تابستان با کمترین مشکل و تبعات پشت سر گذاشته است، گفت: این موفقیت به دلیل همکاری مناسب و شایسته مسئولان شرکت آب و فاضلاب و مردم حاصل شده استگفتنی است در تاین مراسم باتشکر از زحمات سیدابراهیم علوی در دوران سرپرستی، غلام حسین ساقی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی معرفی شد

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.