قدس آنلاین – سبزوار : معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: حضور اشخاص تحت عنوان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در نشستهای عمومی ممنوع است.

تمام تحرکات تروریستهای تکفیری در کشورهای همسایه رصد می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سیدجواد حسینی که درجمع خبرنگاران در سبزوار سخن میگفت با بیان اینکه هرگونه تبلیغات با عنوان نامزد انتخابات در سطح استان رصد و با رفتارهای خلاف قانون برخورد می شود افزود: انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی تا پیش از اعلام رسمی زمان انتخابات ممنوع است ، اما حضور افراد به صورت شخصی و بدون ذکر عنوان کاندیدا در نشستها منع قانونی ندارد.

وی با اشاره به اینکه پرونده ارتقا 25 واحد تقسیمات کشوری این استان تکمیل و به وزارت کشور ارسال شده است این واحدها  را شامل ارتقاء روستاها به مرکز بخش و بخشها به شهرستان دانست و اظهار داشت : تحرکات تروریستهای تکفیری در کشورهای همسایه رصد می شود و بر تحرکات آنها اشراف کامل وجود دارد.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اشراف نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در طول 790 کیلومتر مرز مشترک خراسان رضوی با کشورهای افغانستان و ترکمنستان و قدرت فرهنگی شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران اجازه تحرکات تروریستی را در منطقه نمی دهد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم نیز به خبرنگاران گفت: میزان بیکاری زنان روستایی در این استان 2 درصد است.

فرشته سلجوقی با اشاره به اینکه برای اشتغال زنان روستایی تسهیلات لازم بر اساس نوع طرحهای پیشنهادی پیش بینی شده است یادآور شد: از سال 93 تاکنون طرح توانمندسازی زنان روستایی در 50 روستای خراسان به صورت آزمایشی و با محوریت اشتغال خانگی و خانواده اجرا شده است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی همچنین از تدوین سند توسعه اشتغال پایدار زنان روستایی خراسان رضوی خبر داد و در عین حال خاطر نشان کرد این سند باید در شورای برنامه ریزی استان به تصویب برسد./  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.