قدس آنلاین – سبزوار : رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جغتای گفت: امسال برای ایمنی مدارس در برابر آتش سوزی 22 میلیارد ریال برای سامانه گرمایشی و سرمایشی اختصاص یافته است که انشا ءا... تا ابتدای فصل سرما تمام مدارس این شهرستان به پکیجهای حرارتی نوین مجهز می شو

تمام مدارس جغتای به پکیجهای حرارتی نوین مجهز می شوند

محمدرضا دستورانی در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه ظرف یک سال گذشته 6 نمازخانه در مدارس این شهرستان با اعتبار 42 میلیارد ریال با کمک خیرین ساخته شده است افزود: تنها استخر در حال ساخت این شهرستان با هزینه 55 میلیارد ریال 30 درصد پیشرفت داشته است که تکمیل آن نیازمند تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه در چارچوب ارتقا کیفیت آموزش 45 درصد کلاسهای درس در این شهرستان با هزینه 4،5 میلیارد ریال هوشمندسازی شده است تصریح کرد : بر این اساس تاکنون حداقل یک کلاس درس در هر مدرسه شهرستان جغتای با تجهیز به امکانات کامل دیتا از قیبل ویدئو پروژکشن و بردهای هوشمند، یارانه و لپ تاپ هوشمند شده است.

رئیس آموزش و پرورش جغتای همچنین تصریح کرد : در سال تحصیلی جدید برای نخستین بار سه مدرسه جغتای 2 نوبته می شوند که علت آن فضای فرسوده و افزایش جمعیت دانش آموزی است.

دستورانی خاطر نشان کرد : طرحهای نیمه کاره آموزش و پرورش این شهرستان ظرف 2 سال اخیر با هزینه 74 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید که 23 میلیارد ریال آن کمک خیرین بوده است .

وی در عین حال با اشاره به نبود استخر شنا در جغتای اظهار داشت : پنج طرح آموزشی از طریق سازمان نوسازی و سه آموزشگاه از طریق خیرین در دست ساخت و تکمیل است که با اتمام این طرحها مشکل کمبود فضای آموزشی و فرسوده برطرف می شود.

حدود 10 هزار دانش آموز در قالب 600 کلاس درس و 120 مدرسه در شهرستان جغتای مشغول تحصیل هستند. / انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.