قدس آنلاین /بیرجند: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اجرای پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری گفت: هیچ ضروریتی برای احداث این پروژه با این عظمت در خراسان جنوبی وجود نداشت و وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در خراسان جنوبی مطلوب نیست

اجرای غیرکارشناسی ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند/ وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در خراسان جنوبی مطلوب نیست

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی در سالروز عید غدیر خم در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: پس از روی کار آمدن دولت یازدهم به ناچار بیشترین تمرکز بر روی پروژه‌های نیمه تمام دولت گذشته شد.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده از دولت گذشته بسیار زیاد بوده که باید تکمیل شود افزود: به دلیل اینکه تعداد پروژه‌های نیمه تمام در خراسان جنوبی زیاد بود امسال در  هفته دولت در استان هیچ پروژه را کلنگ‌زنی نکردیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر در گذشته استاندار خراسان جنوبی بودم اولویت راه‌ها را در مسیر قاین به بیرجند می‌گذاشتم اما امید است با شرایط به وجود آمده سال آینده پروژه قاین به بیرجند به اتمام برسد.

پرویزی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه آبرسانی از دریای عمان بیش از 5 میلیارد دلار اعتبار برای تکمیل آن نیاز است افزود: امید است این برنامه هر چه زودتر به سر انجام برسد و باید در نظر داشته باشیم که باید یک پروژه را تکمیل کرده و بعد به سراغ دیگر پروژه‌ها برویم.

وی بیان کرد: اولویت استان خراسان جنوبی در اجرای پروژه‌های مجتمع آبرسانی و پروژه‌های نیمه تمام راه‌ها است و دولت در مدت سه سال گذشته اختیار زیادی برای تصمیم‌گیری پروژه‌ها نداشته است.

استاندار خراسان جنوبی به پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری اشاره کرد و گفت: هیچ ضروریتی برای احداث این پروژه با این عظمت در خراسان جنوبی وجود نداشت و وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در خراسان جنوبی مطلوب نیست.

پرویزی با بیان اینکه در روستاهای پرجمعیت و پر رفت و آمد اولویت احداث مجتمع‌های آبرسانی هستند افزود: بودجه‌ای که برای پروژه‌های عمرانی کشور پیش‌بینی می‌شود پاسخگوی تکمیل تمامی پروژه‌ها نیست

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.