۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
کد خبر: 458361

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بد عهدی های مکرر آمریکا در تمام مسائل منطقه ای گفت: آن طور که از شواهد و قرائن بر می‌آید روس ها در توافق آتش بس با آمریکا در سوریه رو دست خوردند و ماجرای خان طومان تکرار شد.

مسکو در توافق آتش‌بس رودست خورد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان ، محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقض کامل آتش بس در سوریه از سوی گروه های مسلح مورد حمایت آمریکا، اظهار کرد: ناآرامی در سوریه از آن جهت که خط مقدم جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به حساب می آید برای آمریکا مهم است و آمریکایی ها  برای امنیت رژیم صهیونیستی به دنبال عدم ثبات در کل منطقه به ویژه سوریه هستند.

وی با اشاره به بد عهدی های مکرر آمریکا در تمام مسائل منطقه ای گفت: آن طور که از شواهد و قرائن بر می‌آید روس ها در توافق آتش بس با آمریکا در سوریه رو دست خوردند و ماجرای خان طومان تکرار شد.

عضو کنمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی اگر چه حمایت از توافق آتش بس بود اما ما این اخطار را گوشزد کردیم که نباید آتش بس به فرصتی برای تجهیز و تسلیح تروریست های تکفیری تبدیل شود.

جمالی با اشاره به بمباران مواضع ارتش سوریه توسط جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا در حوالی دیرالزور سوریه گفت: امیدواریم این نقض مجدد توافق آتش بس از سوی آمریکایی برای سران کرملین درس عبرتی باشد و روس ها متوجه غیر قابل اعتماد بودن واشنگتن شده باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شگرد آمریکایی در تقسیم بندی تروریست ها به گروه های میانه رو و تندرو در سوریه گفت: تمام گروه های مسلح و تروریست های معارض دولت قانونی و مشروع سوریه تابع آمریکا هستند و تقسیم‌بندی‌هایی از قبیل میانه رو و تندرو دسته‌بندی‌هایی مصنوعی به حساب می‌آید که از جانب آمریکایی‌ها ایجاد شده تا راه برون رفتی برای قطعنامه‌های شورای امنیت داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید آمریکایی‌ها خواهان صلح و ثبات در منطقه نیستند و آنها همچون مقاطع پس از جنگ‌های جهانی در پی تجزیه کشورهای منطقه هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجت اله ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    بنام خدا .در تایید فرمایشات اقای جمالی بنظر میرسد کرملین پی به پنجه های آهنین در دستکشهای مخملین دراز شده بسمت خودشان شده باشند .لذا با شناخت بنده از روسها یقینا انها پاسخ جالب و سنگینی را در مقابل از طریق حمله سنگین برق اسای دندان شکن به امریکایی ها و مزدوران جنگ نیابتی اش خواهند داد .