یکی از نماهنگهای گروه تواشیح و همخوانی محمد رسول الله(ص) به مناسبت عید غدیر خم با عنوان «شکوه ایمان» منتشر شده است.

«شکوه ایمان» نماهنگی برای عید غدیر به زبان‌های عربی و فارسی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، گروه مدیحه‌سرایی و همخوانی بسیج تهران بزرگ با عنوان محمد رسول‌الله(ص) چندی پیش با حضور در کشور عراق به اجرای برنامه‌هایی در حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع) پرداخت.

این گروه به طور رسمی فعالیت خود را از دی ماه سال گذشته آغاز کرد، متشکل از 12 گروه تواشیح تهران بزرگ متشکل از گروه‌های (محراب - الهادی - ولایت - ابرار - ذکر - قدر - کریم اهل‌بیت - نورالساجدین - سبحان - الغدیر - نورالمهدی - ذوالقدر) جهت تولید آثار ملی و بین‌المللی ایجاد شد.

نخستین کار تصویری این گروه  در حرم امام رضا (ع) و در صحنها و رواقهای مختلف آن حضرت آغاز شد و نتیجه آن نیز تولید 5 اثر «صلوات خاصه امام رضا (ع)، دعای تحویل سال، یک کار همخوانی و دو کار برای شهدای قرآنی» بود که توسط شبکه قرآن ضبط و در ایام نوروز از شبکه قرآن سیما پخش شد.

در ماه مبارک رمضان نیز اثر ویژه «اسماء الحسنی» تولید شد که در زمان اجرا نزد مقام معظم رهبری مورد توجه و عنایت ایشان نیز قرار گرفت.

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و از اعضای گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این باره می‌گوید: هفتم تیرماه از سوی دفتر مقام معظم رهبری با من تماس گرفته شد و یکی از مسئولان دفتر،‌ پیام معظم‌له را به اعضای گروه رساند که چنین بود: «کار جالب و خیلی قشنگی بود، واقعاً لذت بردم، تشکر کنید».

اثر اسماءالحسنی از جمله آثاری است که گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) آن را با حضور در لوکیشن فیلم محمدرسول‌الله(ص) مجید مجیدی فیلمبرداری کرد تا در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه‌های تهران و اول سیما پخش شود که چنین نیز شد.

حال گروه تواشیح و همخوانی محمدرسول‌الله(ص) که از 6 تا 13 شهریورماه به عتبات عالیات عازم شدند، 10 اثر را در حرم‌های امیرالمومنین (ع)، امام حسین (ع)، سرداب حضرت اباالفضل (ع) و بین الحرمین تولید کرده‌اند و عنوان نخستین اثر  از سری نماهنگهای تولید شده در حرم امیرالمومنین (ع)، «شکوه ایمان» است که به مناسبت فرارسیدن روز غدیر آن را منتشر کرده است، از آنجایی که نماهنگ ذیل به دو زبان فارسی و عربی است، بخش عربی آن توسط عتبه علویه تصویربرداری و تدوین شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.