انتشار حکم دو مشاور از سوی رئیس هیات مدیره با واکنش تند مدیرعامل استقلال مواجه شد تا این دو حکم هنوز مهرشان خشک نشده از روی سایت باشگاه برداشته شوند.

پشت پرده حکم های دردسرساز/ اختلاف بین مدیرعامل و رئیس هیات مدیره استقلال

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال که این فصل هم مشکلات مدیریتی دارد و اعضای هیات مدیره هماهنگی خوبی با مدیرعامل ندارند قبل از دیدار با ذوب اهن آبستن حوادث تازه ای بود و می رفت تا کار به جاهای باریک کشیده شود که با برداشتن دو حکم جنجالی اوضاع فعلا آرام شد.

ماجرای اتفاق تازه در باشگاه استقلال از آنجا آغاز شد که شهاب جهانیان به عنوان رئیس هیات مدیره طی احکامی حسن روشن و هاشم ساعدی را به عنوان مشاوران خود انتخاب کرد و احکام این دو را هم روی سایت باشگاه قرار داد.

هنوز دقایقی از انتشار این دو حکم نگذشته بود که سیدرضا افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه متوجه این اتفاق شد و از اینکه هیچ هماهنگی با وی نشده ناراحت شد. افتخاری که توقع چنین رفتاری از رئیس هیات مدیره را نداشت خیلی زود دستور داد تا احکام این دو از روی سایت باشگاه برداشته شوند.

افتخاری همچنین به جهانیان گلایه کرد که چرا بدون هماهنگی با وی چنین احکامی را صادر کرده است. جهانیان هم که تصور می کند در باشگاه همکاره است خیلی به این انتقادات توجه کرد تا اختلاف این دو علنی شود.

با این حال برخی مسئولان باشگاه پادرمیانی کردند تا دیدار با ذوب آهن بگذرد و بعد از آن دور یک میز بنشینند و مشکل را حل کنند. در این مورد گفته می شود که این دو حکم مجددا روی سایت باشگاه قرار خواهد گرفت اما اختلافات همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.