حمید میرزاده در پیامی از دانشگاهیان خواست تا برای رفع معضلات و توسعه پایدار کشور تلاش کنند.

دانشگاهیان برای رفع معضلات کشور بکوشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با صدور پیامی با تبریک فرا رسیدن 31 شهریور و هفته دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد تا دانشگاهیان با تاسی از آموزه‌های گرانقدر دوران دفاع مقدس و درک شرایط موجود، در حل معضلات و توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.

در پیام میرزاده آمده است: «فرارسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت و جانفشانی جاودانه مردم شریف ایران به ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران ارجمند در دفاع از مرزها و کیان کشور است را گرامی می‌داریم.

هشت سال دوران دفاع مقدس، نماد غرور ملی، همبستگی و اتحاد ملت شریفی است که در راه استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی از جان خود برابر قدرتهای مستکبر گذشتند تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین شود.

بی‌تردید رهبری داهیانه امام راحل در آن مقطع حساس، نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ حیات جمهوری اسلامی به شمار می‌آید و جوانان کشور با از خودگذشتگی نشان دادند که سرنوشت یک ملت به دست همان ملت نوشته خواهد شد، امروز نیز ضرورت دارد قشر جوان که در سنگر علم و دانش فعال است به خوبی با ماهیت جنگ تحمیلی و نقشه‌های بدخواهان این ملت آشنا باشد تا بتواند درمسیر ارتقای دانش خود تلاش کند.

اگر در دوران دفاع مقدس جوانان ما در لباس رزم به دفاع از کشور و هموطنان پرداختند، امروز به شکل دیگری این نیاز احساس می‌شود که بنیه علمی کشور ارتقاء پیدا کند و مطمئناً دانش افزایی در همه زمینه‌ها بستر آرامش، آسایش و توانمندی را به همراه خواهد داشت.

امیدوارم دانشگاهیان ما با تاسی از آموزه‌های گرانقدر دوران دفاع مقدس و درک شرایط موجود، در حل معضلات و توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.

اینجانب بار دیگر با گرامیداشت حماسه آفرینی شهدا، ایثارگران، جانبازان عزیز و خانواده‌های گرامی آنان، هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم و از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی برای هموطنان ارجمند مسئلت دارم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.