سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مصاحبه با برنامه "بدون خط خوردگی" رادیو گفت و گو با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری تصریح کرد:‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سپاه برای تامین امنیت کشور در خارج از مرزها ضمن عملیات مستشاری همواره تلاش کرده اند که دشمنان امنیت کشور را درخارج از مرزها متوقف کنند.

تلاش سپاه پاسداران و نیروی قدس برای توقف دشمنان امنیت کشور در بیرون از مرزها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف ،در برنامه "بدون خط خوردگی"،با اشاره به این که هر سال دراین ایام و با توجه به فرمان تاریخی امام در خصوص راه اندازی نیروی سه گانه هوایی ، زمینی، و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجمع فرماندهان سپاه برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌در این مجمع به طور معمول آخرین تحولات داخلی و بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفته و دستورکار اصلی سپاه پاسداران برای پیشبرد برنامه‌هایش مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز به مانند سال گذشته این توفیق نصیب ما شد که فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری دیدار کنند، تصریح کرد:‌یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که از جمله این دستاوردهای مهم بحث استقلال و امنیت کشور است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورمان در طول 37 سال گذشته در معرض تهدید دشمنان قرارداشته است در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت:‌در طول این سالها دشمنان در مناطق شمال غربی و جنوب شرقی کشور سعی کردند با سوء استفاده از مسائل قومی و مذهبی ناامنی ایجاد کنند و در همین راستا مجموعه‌ی نیروهای نظامی ،امنیتی و دفاعی کشور تلاش کردند که با مقابله با این گونه تهدیدها از امنیت و استقلال کشور پاسداری کنند.

وی با اشاره به تسلط مناسب نیروهای نظامی کشور بر سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و گروههایی که توسط آنها مورد حمایت قرار می گیرند ،ادامه داد:‌مقام معظم رهبری در این دیدار از اقدامات صورت گرفته برای برقراری امنیت تشکر کردند و خواستار تداوم  و افزایش این توانمندی‌ها برای تامین امنیت همه جانبه کشور شدند.

شریف در "بدون خط خوردگی" با بیان این که باید با دشمنانی که در خارج از مرزها در تدارک بر هم زدن امنیت کشور هستند مقابله کنیم و اجازه ندهیم که آنها به مرزهای کشور نزدیک شوند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سپاه برای تامین امنیت کشور در خارج از مرزها ضمن عملیات مستشاری همواره تلاش کرده اند که دشمنان  امنیت کشور را در خارج از مرزها متوقف کنند که برای نمونه می‌توان به مبارزه با گروههای تروریستی چون داعش اشاره کرد. آنها علی رغم تلاش‌های بسیاری که برای ایجاد ناامنی درایران کرده اند هرگز موفق نشده‌اند که دراین راستا به کوچکترین موفقیتی دست پیدا کنند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.