قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: مهر فرصتی است تا دست به دست هم دهیم و مشعل علم و دانایی را در مسیر رشد و تعالی بیافروزیم.

توجه به کودکان، رشد فرهنگ، صنعت و تمدن جوامع را در پی خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گفت: شکوفایی بهار اندیشه و تفکر در آغازین روز از مهر ماه 95 یاد آور تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت نسل دیگری از فرزندان این سرزمین است.

توجه به کودکان به عنوان پایه های محکم یک اجتماع و سرمایه های ملی و فرهنگی کشور رشد فرهنگ، صنعت و تمدن جوامع را در پی خواهد داشت.

 رشد خلاقیت و تفکر در کنار آموزش و پرورش بهترین زیر بنای فکری در موثر ترین سالهای زندگی یک فرد محسوب می شود و مهر فرصتی است تا دست به دست هم دهیم و مشعل علم و دانایی را در مسیر رشد و تعالی بیافروزیم.

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند تقارن این دو مناسبت یاد، داشتی است برای زنده نگه داشتن حرمت آنان که رفتند تا ما بمانیم و ادامه دهنده ی راه روشن آینده باشیم.

در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این جشن بزرگ، تبریک ویژه خود را به جوانه ها و شکوفه های نورسته کلاس اولی تقدیم می دارم و از خداوند منان بهترینها را برایشان آرزو مندم. امید که همواره در سایه ی علم و اندیشه پیروز و سرفراز باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.