قدس آنلاین - ایلام: سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان ایلام بمناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، متن پیام به شرح زیر است:

دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها، ایثار و از جان گذشتگی مردمانی است که در دفاع از سرزمین خویش، لحظه‌ای درنگ نکردند و در این راه از هر آنچه داشتند گذشتند و بی دریغ از نثار مال و جان، هشت سال در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و حامیان جهانی او ایستادند و سرانجام، سرافراز و سینه ستبر، دشمن غدار را از خاک خویش راندند و پوزه او را به خاک مالیدند.

اما در این راه افتخار، چه گل‌ها که پرپر شد و چه سرو قامتانی که در خاک و خون غلتیدند. دلیرمردانی پاره پاره جسم یا بند اسارت به جان خریدند و در عزلت غربت مردانه ایستادند .

 و این نیست جز خون بهای هزاران شهید و از جان گذشتگی هزاران جانباز و ایثارگر و همه رزمندگان دلاور سال‌های دفاع مقدس و خانواده‌های صبور، بی توقع و دریادل آنها.

و اکنون هفته دفاع مقدس است همگام با تمامی ملت شریف ایران به احترام دلاوران هشت سال دفاع مقدس بر پا ایستاده و در برابر شهیدان، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های گرامی آنان سرتعظیم فرود آوریم.

باشد که الطاف الهی به برکت خون بهای عزیزانمان و مقاومت خستگی ناپذیر این ملت همواره شامل حال کشور بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تا همیشه تاریخ درفش سه رنگ آن افراشته بماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.