قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: واحد بازیافت گازهای ارسالی به سیستم مشعل برای نخستین‌بار در کشور در پالایشگاه تبریز به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از واحد بازیافت گازهای ارسالی به سیستم مشعل در پالایشگاه تبریز/ تصفیه 6 درصد نفت خام کل کشور در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدباقر دخیلی  امروز  در مراسم افتتاح واحد بازیافت گازهای ارسالی به سیستم مشعل در پالایشگاه تبریز اظهار داشت: این پروژه با هدف حفاظت از محیط زیست و با هزینه بیش از 4 میلیون یورو عملیاتی شد.

وی افزود: با بهره برداری از این واحد آلاینده های زیست محیطی کاهش یافته و گازهای بازیافتی به شبکه سوخت پالایشگاه بر می‌گردد و امکان استفاده از تجارت گاز دی اکسید کربن که مکانیزم توسعه هوای پاک تحت پیمان کیوتو سازمان ملل است فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز ادامه داد: با افتتاح این واحد گازهای ارسالی به مشعل به میزان دو هزار و 45 کیلوگرم بر ساعت بازیافت می‌شود.

دخیلی یادآور شد: شرکت پالایش نفت تبریز در بهمن ماه سال 1356 با ظرفیت اسمی 80 هزار بشکه در روز راه اندازی شده و افزایش ظرفیت تولید این شرکت به 110 هزار بشکه در روز با تلاش کارشناسان و متخصصان داخلی برگ زرینی است که در سال 1371 در این شرکت رقم خورده است.

وی تبیین کرد: پالایشگاه تبریز هم اکنون سهم حدود شش درصد از توان تصفیه نفت خام کل کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز متذکر شد: مأموریت اصلی شرکت تامین خوراک، تولید و عرضه فرآورده های نفتی مورد نیاز مشتریان با استانداردهای کیفی روز بوده و استراتژی شرکت بهبود و توسعه پایدار کسب و کار با تاکید بر ارزش آفرینی ، تعهد به الزامات زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی است.

دیلی در پایان اهداف کلی پالایشگاه تبریز را توسعه کمی، کیفی و تنوع تولیدات با رویکرد فناوری های نوین، توسعه سیستم مدیریت تداوم کسب و کار، نهادینه سازی مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگ سازی آن با راهبرد سود آوری پایدار، نوآوری و توانمند سازی منابع انسانی مبنی بر مکتب یادگیری مدیریت عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.