روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی کودکان زخمی سوری را بعد از مداوا در شهرک های صهیونیست نشین سکونت می دهد.

صهیونیست ها دوست وناجی کودکان سوری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سازمان یهودی آمریکایی 'عملیاه' در این زمینه با نیروهای ارتش اشغالگر صهیونیست برای انتقال دهها کودک سوری زخمی شده در منطقه القنیطره در بخش آزاد شده جولان همکاری می کند و این کودکان را به بیمارستان های شهر صفد و نهاریا واقع در سرزمین های اشغالی فلسطین انتقال می دهد و بعد از آن نیز آنان را در یکی از شهرک های یهودی نشین ساکن می کند.
این روزنامه نوشت: در چارچوب این عملیات٬ در ماه آگوست گذشته اتوبوس متعلق به سازمان عملیاه 21 کودک سوری را از منطقه القنیطره به فلسطین اشغالی منتقل کرد و آنان را در بیمارستان زیف در شهر صفد برای مداوا بستری نمود.
بنابر این گزارش٬ سازمان مذکور این عملیات را در هفته های گذشته نیز انجام داده و تعداد دیگری از کودکان سوری را به همراه خانواده هایشان در بیمارستان نهاریا جای داده است.
این نشریه صهیونیستی توضیح داد که سوری ها درخواستی برای انتقال به سرزمین های اشغالی نکرده اند بلکه این اقدام از سوی سازمان یهودی آمریکایی که مقر آن در نیویورک است٬ با همکاری ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده است.
رژیم صهیونیستی در حالی نمایش مداوای کودکان زخمی سوری را به اجرا گذاشته که صدها هزار فلسطینی را در نوار غزه تحت محاصره دریایی، هوایی و زمینی قرار داده و از ورود و خروج فلسطینیان از تنها گذرگاه رفح نیز با همکاری مصر جلوگیری می کند.
رژیم صهیونیستی با ژست حمایت از حقوق کودکان هر روز در سرزمین های اشغالی فلسطین کودکان و نوجوانان فلسطینی را مورد هدف قرار داده و به بهانه های مختلف آنان را بازداشت می کند.
ظاهرا صهیونیست ها می خواهند خود را ناجی و دوست سوری ها مقابل دولت سوریه قرار دهند و اینگونه سوریه که یکی از کشورهای مهم محور مقاومت است را از داخل نیز دچار فروپاشی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.