قدس آنلاین - کرمان : محمد رضا علیزاده ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: هفته دفاع مقدس،فرصتی برای یاد آوری حجم عظیمی از ایثار ،رشادت و جوانمردی است که در طول هشتت سال در سراسر ایران متبلور بود .

برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در هفته دفاع مقدس اعلام شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد:همه ما فارغ از هر جایگاه و مسولیتی که داریم ،لازم است در تمام طول سال و به ویژه در هفته دفاع مقدس، تلاش کنیم تا فرهنگ جبهه و شهادت هر چه بیشتر در سطح جامعه معرفی و تبیین شود .

وی تصریح کرد: آثار هنری امکان قابل توجهی در اختبار ما قرار می دهد تا با استفاده از ابزار هنر ،بسیاری از ناگفته ای جنگ تحمیلی را به نسل جوان منمتقل نماییم .

وی ادامه داد : در همین راستا و برای اجرا در هفته دفاع مقدس برنامه های متعدد و متنوعی از سوی این اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان تدارک دیده شده است که در طول ابن هفته اجرا می شود .

علیزاده افزود: برگزاری هشت شب شعر و خاطره، شش نمایشگاه عکس ، اجرای  چهار نمایش ،برگزاری‌ دو مسابقه ‍‌ داستان نویسی‌ با موضوعات‌هفته‌دفاع مقدس، برگزاری  دو مسابقه کتابخوانی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت  و اجرای  دو شب موسیقی از جمله عناوین برنامه هایی است که در این هفته اجرایی خواهد شد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در مجموع از سوی این اداره کل ١٨ عنوان برنامه ،شامل نزدیک به ٤٠ برنامه اجرایی فرهنگی و هنری در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.