قدس آنلاین - کرمان : استاندار کرمان به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و شهردار کرمان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از روند عملیات اجرایی پروژه های شهری از قبیل گودال خشتمال ها، بازگشایی محور گلبازخان، عمارت کنسولگری انگلیس، کارخانه خانه سازی و باغ بیرم آباد بازدید کرد.

بازگشایی محور گلبازخان در هفته آینده

شهردار کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه بازگشایی محور گلبازخان حدود 20 سال است که مطرح شده ولی متوقف باقی مانده بود، گفت: شهرداری طی سال های اخیر بازگشایی این محور را با جدیت دنبال کرده و بخشی از تملکات پس از قیمت گذاری انجام شده است.

مهندس علی بابایی از بازگشایی محور گلبازخان در هفته آینده خبر داد و افزود: بخشی از تملکات بدلیل نبود مالکان زمین انجام نشده است اما طی مذاکره با دادگستری استان کرمان مابقی این تملکات پس از پرداخت وجه زمین و دریافت مجوز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با بازگشایی محور گلبازخان، میدان ارگ کرمان برای عبور و مرور خودروها مسدود و به پیاده راه تبدیل می‌شود، یادآور شد: پیش بینی می شود این پروژه به صورت کامل تا فرورین ماه امسال آماده بهره برداری باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.