۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 4597

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از نهایی شدن گردشکار مربوط به وعده رئیس‌جمهور مبنی بر اعطای وام 30 میلیون تومانی ساخت مسکن به خبرنگاران خبر داد.

وام 30میلیونی رئیس جمهور به خبرنگاران

به گزارش قدس آنلاین  محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار این روز را روز تجلیل از طلایه‌داران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی دانست و با اشاره به اهمیت و نقش جامعه خبری در کشور گفت: خبرنگاران باید همواره تلاش کنند تا حق را بازگو کنند و در عین حال امید و عشق را در جامعه رواج دهند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به گسترده بودن ارتباطات دولت نهم و دهم با رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: دولت نهم و دهم تا به امروز گسترده‌ترین سطح تماس و تعامل را با رسانه‌ها داشته است که امیدوار است این تعامل با رسانه‌ها بیش از پیش استمرار یابد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دولت فعلی پرکارترین دولت‌ها در دوران انقلاب اسلامی است اشاره کرد و گفت: با وجود حجم بالای فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی انتظار می‌رود که جامعه اطلاع‌رسانی کشور نیز به زیبایی این اقدامات را در جامعه منعکس کند.

صالحی‌مرام به فارس افزود: اگر خبرنگار بکوشد تا اخبار درست را منعکس کند و بخواهد به انسان‌ها کمک کند تا انتخاب‌های درستی داشته باشد، این کار بسیار حساس، دشوار و در عین حال لذت‌بخش و خداپسندانه خواهد بود.

وی همچنین اطلاع‌رسانی و خبر را عرصه فرهنگ‌سازی دانست و گفت: امروز جامعه اطلاع‌رسانی کشور باید توانمندی و اقدامات صورت گرفته در کشور را به درستی به گوش جهانیان برساند زیرا یکی از مهمترین ماموریت‌های جامعه خبری این است که ایران را با همان چهره زیبا و توانمند به جهانیان معرفی کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: خبرنگاران چشم ناظر و مطمئن ملت ایران برای حضور هوشمندانه و صادقانه در حوادث و انتقال صریح و صحیح واقعیات به افکار عمومی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.