قدس آنلاین : رئیس‌جمهور در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری، از اهتمام ویژه دکتر نجفی در توسعه رویکردهای گردشگری قدردانی کرد.

نجفی به عنوان «شهردار برتر در حوزه گردشگری» مورد تقدیر رئیس‌جمهور قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسن روحانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما، لوح ویژه تقدیر را به دکتر نجفی شهردار تبریز اهدا کرد.

در این مراسم هشت تن از مدیران و فعالان برگزیده حوزه گردشگری معرفی شدند و دکتر نجفی با دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه، به عنوان تنها شهردار کشور، مورد تقدیر رئیس‌جمهور قرار گرفت.

جایگاه ممتاز تاریخی و فرهنگی کلان‌شهر تبریز، مورد تاکید وزاری گردشگری سازمان همکاری‌های اسلامی (OIC) قرار گرفته و این سازمان در نشست نیجر در سال 2015 میلادی، با در نظر داشتن ظرفیت‌ها و جذابیت‌های تبریز، این شهر را به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 معرفی کرده است.

در این مراسم علاوه بر رئیس جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر ریاست جمهوری، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و تعدادی از سفرای کشورهای خارجی و جمع کثیری از فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری حضور داشتند.

جلال نصیریان مدیرعامل موسسه آوای جلب سیاحان، امیر میری فعال گردشگری در بخش بوم‌گردی، حسین واحدی پور مدیرمسئول روزنامه توریسم، ابراهیم پورفرج مدیرعامل دفتر خدمات گردشگری پاسارگاد تور، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری و کارآفرین برتر، امیر مسعود لوافان مدیر هتل پیروزی اصفهان به عنوان هتل برتر و فریدون حاجی بابایی سرمایه‌گذار هتل 5 ستاره میزبان در بابلسر از جمله افرادی هستند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

جایگاه گردشگری تبریز در خدمت اهداف اقتصادی کشور است

صادق نجفی شهردار تبریز، انتخاب خود به عنوان «شهردار برتر در حوزه گردشگری کشور» را دستاورد ارزشمند عموم شهر توصیف کرد و افزود: این انتخاب، مربوط به شخص شهردار تبریز نیست؛ بلکه حاصل رویکرد همدل مدیریت شهری و استانی و مشارکت ارزنده شهروندان است.

وی پس از انتخاب به عنوان شهردار برتر گردشگری و تقدیر از سوی رئیس‌جمهور اظهار داشت: در سه سال اخیر، برنامه‌های عمرانی و فرهنگی در راستای احیای هویت فاخر شهر و اعتلای نام تبریز در عرصه‌های جهانی، پیگیری شده است.

نجفی اضافه کرد: خرسندیم که با مدیریت همدل استان و نقش‌آفرینی شهروندان، دستاوردهایی از قبیل نمایندگی شهرداران کشور، مدیریت اطلس شهرهای اسلامی و عضویت در هیأت رئیسه سازمان شهرهای متحد خاورمیانه، به ثمر رسیده است؛ بار دیگر باید تاکید می کنم که تک‌تک این دستاوردها، بیش از این‌که مربوط به شخص شهردار باشد، متعلق به خانواده شهروندی تبریز است.

شهردار تبریز متذکر شد: در سال‌های اخیر، با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دیپلماسی شهر و ارتباطات بین‌المللی، تمام تلاش خود را برای تقویت جایگاه جهانی شهر تبریز به کار گرفته‌ایم. 

وی با اشاره به محتوای کلی مراسم روز جهانی گردشگری در تهران، گفت: رئیس‌جمهور محترم در این مراسم، به درستی تاکید داشتند که توسعه کشور از مسیر صنعت گردشگری می‌گذرد؛ بر همین اساس، مصمم هستیم تا جایگاه گردشگری تبریز در خدمت اهداف ملی و کشوری قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.