جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بر نقش بسیار مهم و حیاتی نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: بر همه ما لازم است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز، راه آن بزرگان را ادامه داده و از دستاوردهای شهیدان پاسداری کنیم.

 نقش بسیار مهم و حیاتی نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،امیر دریادار خادم بیغم،جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات شهدا در هشت سال دفاع مقدس است که با ایثارگری و تلاش خود، مردانه در مقابل دشمن ایستادند و وجود خود را در راه اعتلای وطن تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود، افزود:هدف اصلی دشمن براندازی نظام اسلامی بود، به همین منظور تمام تلاش خود را بکار گرفت و در همین راستا صدام جنایتکار را ترغیب به حمله به ایران کرد.

 بیغم گفت: در جنگ هشت ساله بسیاری از کشورهای دنیا و در رأس آنها استکبار جهانی با پشتیبانی مالی و تجهیزاتی در کنار دشمن متجاوز بودند اما مقاومت و ایستادگی ملت ایران مانع رسیدن دشمن به اهداف شومش شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بر نقش بسیار مهم و حیاتی نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: نام و وجود شهدای نیروی دریایی تقدس خاصی به نام خلیج فارس داده است و آنها با نثار جان خویش استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشور تثبیت کردند.

وی با یادآوری عملیات های غرورآفرین نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد:در سلسله عملیات های مروارید دلاوران نیروی دریایی با حمله به پایگاه های البکر و العمیه که شاهرگ حیاتی و اقتصادی دشمن بود ضربه جبران ناپذیری به دشمن وارد کرد و توانست سیادت دریایی خود را تا پایان جنگ بر دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز تثبیت کند.

بیغم بیان کرد: بر همه ما لازم است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز، راه آن بزرگان را ادامه داده و از دستاوردهای شهیدان پاسداری کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.