سرمربی مجارستانی تی ملی تفنگ در حالی به همکاری خود با فدراسیون تیراندازی پایان داد و ایران را ترک کرد که بابت قرادادش اقدامی جهت تمدید یا تسویه حساب انجام نداد.

خداحافظی معنادار یک مربی بعد از هفت سال همکاری متوالی

به گزارش قدس آنلاین، لازلو سوچک سرمربی مجارستانی تیم ملی تفنگ بعد از هفت سال حضور در ایران با فدراسیون قطع همکاری کرد. لازلو که تا المپیک قرار داد داشت بدون تمدید قراردادش و بدون تسویه قراردادش از ایران رفت. این در حالی‌ است که فدراسیون تیراندازی اعلام کرده بود، بهترین گزینه برای مربیگری ایران لازلو است و در صورت تامین بودجه با این مربی مجاری قرارداد پاره وقت خواهد بست.

 لازلو زمانی از ایران رفت که تیم ملی در آذر ماه میزبان رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیاست. در هفته آینده نیز فینال فینالیست‌های جام‌های جهانی برگزار خواهد شد و سه تفنگدار ایران در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد. با این اوصاف دغدغه نداشتن مربی در این روزها گریبانگیر تیم است و با مشکلات مالی که فدراسیون دارد باید به فکر گزینه جدید باشد.

تیم تفنگ ایران در حضور لازلو به افتخارات زیادی از جمله طلای جهان رسیده است. لازلو در دو المپیک کنار تیم بود که ایران در المپیک لندن یک فینالیست و در المپیک ریو دو فینالیست داشت و پیش از حضور لازلو، در تاریخ تیراندازی ایران حضور تیراندازی در فینال المپیک بی‌سابقه بود. از پنج سهمیه‌ای که ایران در المپیک ریو داشت چهار سهمیه برای تیم تفنگ بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.