بیرجند-قدس آنلاین : دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه باید نسبت به ابلاغ و اجرای برنامه‌ها و همچنین ظرفیت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه شودگفت: برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر هم‌زمان با اول محرم در استان و سراسر کشور آغاز می‌شود.

برنامه‌ریزی تخصصی و فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سرهنگ علی قاسمی صبح امروز در نشست شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با بیان اینکه امسال معاونت امر به معروف و نهی از منکر در سپاه تشکیل شده است اظهارداشت: در این معاونت امور آموزش و تربیت مربی برای فعالیت در زمینه این فریضه بزرگ الهی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی تخصصی و فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد گفت: برگزاری نمایشگاه در هفته احیای امر به معروف با استفاده از ظرفیت‌ همه اقشار جامعه دنبال شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: احکام دبیران و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاههای اجرایی و سازمان‌های نظامی و قضایی پیگیری و صادر شود.

قاسمی بیان کرد: نشست‌ با نماینده ولی‌فقیه در استان، دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران آموزش و پرورش، گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و همچنین برپایی مراسم زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی تخصصی و فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از ظرفیت‌ همه اقشار جامعه از جمله نوجوان، جوانان، هنرمندان و روحانیون دنبال شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در این هفته باید از ظرفیت هنر و فیلم برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود بیان کرد: حضور معاونان ستاد به منظور تشریح برنامه‌ها و همچنین کارشناسان مجرب این حوزه در صدا و سیما از جمله اقداماتی است که در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام میشود.

محمد مطهری‌فر معاون فرهنگ، آموزش و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی نیز در این نشست با اشاره به اینکه انتظارات مردم از مجموعه ستاد بالا است گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و تکمیلی برای طلایه‌داران معروف و یاوران معروف در شش ماه دوم امسال در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام لطفیان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هم در این نشست اظهار داشت: طرح گفتمان دینی با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس استان هم‌زمان با آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.