قدس آنلاین - گیلان - نرجس غلامپور: فرمانده انتظامی گیلان از افزایش ۱۷۷ درصدی مزاحمت اینترنتی در استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

افزایش ۱۷۷ درصدی مزاحمت اینترنتی در گیلان

سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در آستانه فرا رسیدن هفته ناجا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: امنیت مهم‌ترین خواسته به‌حق مردم از حاکمیت است.

وی با بیان اینکه پلیس نقش کلیدی در امنیت اجتماعی دارد، افزود: مردم مهم‌ترین رکن در پیشگیری اجتماعی و سرمایه و تکیه‌گاه پلیس محسوب می‌شوند.

فرمانده انتظامی گیلان آغاز برنامه‌های هفته ناجا را از 9 تا 15 مهر ماه عنوان کرد و گفت: برنامه‌های هفته ناجا با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» برگزار می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های هفته ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن برنامه‌ها با ماه محرم، تجلیل از کارکنان انتظامی استان را برنامه‌ریزی کردیم.

میرحیدری معرفی کارنامه یک ساله پلیس به مردم را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: افزایش احساس امنیت و رضایت‌مندی مردم جزو اهداف برنامه‌های هفته ناجا است.

وی افزایش جلب مشارکت‌های مردمی در توسعه امنیت را از دیگر اهداف برنامه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: استقرار سلامت اداری در حوزه پلیس از اهداف ماست.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه به عملکرد این نیرو در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت وقوع جرم در استان 17 درصد کاهش داشته است.

وی از افزایش 177درصدی افزایش مزاحمت اینترنتی در مدت مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری در زمینه مذکور 340 درصد افزایش کشف داشتیم.

میرحیدری نشر اکاذیب و هتک حیثیت را با 132 درصد افزایش وقوع در گیلان ذکر کرد و متذکر شد: در این زمینه 128 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.