قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: ایمان، خلوص، مقاومت و پایداری ملت ایران برخلاف اراده باطل دشمن به عزت و سربلندی ایرانیان تبدیل شد.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از 4 رزمنده جنگ تحمیلی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با حماسه‌سازان دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و حضور حماسی و سلحشورانۀ مردم وفادار ایران در صحنه های جنگ نشان از اوج همدلی و همزبانی و وحدت و اتحاد ملی ملت بزرگ ایران اسلامی، حول محور ولایت فقیه ، رهبری و امامت بود و حماسۀ دفاع مقدس در واقع تابلویی زیبا و تمام نما از عشق و ایثار ملتی بیدار، مقاوم و ایثارگر است.

علی گرجی مرغملکی اوج رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام را شهادت دانست و تأکید کرد: چه بسیار دانش‌آموزانی که به عشق جبهه همه چیز خود را رها کردند و به جبهه رفتند که حتی برخی از آنها کتاب‌های درسی خود را به همراه داشتند و در فرصت‌هایی که پیدا می‌کردند درس می‌خواندند.

وی هدف جنگ تحمیلی غرب علیه ایران با بازیگری رژیم بعث عراق را نابودی کامل انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس و تازه نوپای«جمهوری اسلامی ایران » دانست و خاطرنشان کرد: ایمان، خلوص، مقاومت و پایداری ملت ایران برخلاف اراده باطل دشمن به عزت و سربلندی ایرانیان تبدیل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: این تجدید دیدار با شهداء و رزمندگان برای این است  که از ایثارگری‌های دلاور مردانی که با عزم و اراده پولادین و با نثار خون پاک و جان مقدس خویش ، نهال این انقلاب را آبیاری نمودند تجلیل و قدردانی شود و بیانات ایشان چراغ راه حرکت انسان گردد.

همزمان با هفته دفاع مقدس، رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از چهارنفر از رزمندگان دفاع مقدس(حاج اسدالله مرادی، حاج اسماعیل تاجی،حاج عباس پیکار و حجت‌الاسلام و المسلمین البرز رئیسی) با حضور در منازل این عزیزان قدردانی کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.