قدس آنلاین -اهواز -زهره کریمی : در این همایش پیاده روی که صبح جمعه از شهرک قائم آغاز شد حدود هزار نفر از مردم مسیر ۳ کیلومتری را طی کردند با استقبال کارکنان رو برو شد .

 همایش پیاده روی کارکنان و خانواده شرکت ملی حفاری و عموم مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سیدعلی حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت خانم عفت فتحی از فعالان عرصه رسانه، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری همایش پیاده روی، جذب مردم به سمت ورزش های همگانی ست.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال تلاش کردیم تا به علت شرایط آب و هوایی نامساعد تیم ها را به خارج استان اعزام کنیم و در شش ماهه دوم برای خانواده ها برنامه ریزی هایی در برگزاری های پیاده روی در اهواز داریم.

همچنین سید سالار محمدنیا رئیس امور ورزش همگانی شرکت ملی حفاری ایران نیز با اشاره به اینکه مسابقات از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری و با همکاری اداره تربیت بدنی ورزش و جوانان اهواز تدارک دیده شده است، تصریح کرد: این همایش برای گرامیداشت یاد و نام شهدای جنگ تمحیلی، مدافعان حرم و رزمندگان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این همایش افزود: سیاست اداره کل شرکت ملی حفاری ترویج ورزش همگانی در سطح جامعه و کارکنان و توجه به تندرستی است تا روحیه مشارکت افزایش یابد.

گفتنی است : در پایان این مراسم به قید قرعه از به 10 نفر اول دوچرخه و  ۱۴۰ نفر از افرادی که در پیاده روی شرکت کرده بودند تجلیل شد و هدایای نفیسی به آنان اهداء گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.