نیمکت تیم ملی فوتبال انگلیس به نظر نفرین شده است و هیچ مربی در شرایط کنونی نمی خواهد جانشین سام آلاردایس شود.

نیمکت نفرین شده تیم ملی فوتبال انگلستان/ هیچ مربی جانشین آلاردایس نمی شود!

به گزارش قدس آنلاین، رسوایی اخیر سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس مایه شرمساری اتحادیه فوتبال این کشور شود. انگلیسی ها همواره مدعی هستند فوتبال از این سرزمین به نقاط دیگر جهان فرستاده شده و اکنون با یک اتفاق نه چندان خوب مواجه هستند.

سام آلاردایس که در گفتگوی خود با دو خبرنگار قصد داشت در ازای دریافت ۴۰۰ هزار پوند راههای دور زدن قوانین را در نقل و انتقال به آنها نشان دهد بی شک آخرین قربانی یک نیمکت نفرین شده نخواهد بود. تاریخ نشان داده همواره مربیانی که روی این نیمکت نشسته اند دچار لغزش هایی شده اند یا دست کم پیشینه خوب خود را با کسب نتایج ضعیف از دست داداند.

این موضوع اکنون به یک کابوس برای مربیانی تبدیل شده که نام آنها بعنوان سرمربی بعدی سه شیرها مطرح شده است. «ادی هاو» سرمربی جوان تیم بورنموث که از او بعنوان جانشین ونگر در آرسنال نیز یاد شده است مطرح ترین گزینه برای اتحادیه فوتبال انگلیس بود اما او هم به اتحادیه فوتبال انگلیس پاسخ منفی داد.

گلن هادل یکی از مربیان مطرح انگلیسی بود که چند سال پیش هدایت تیم این تیم را بر عهده داشت اما او اظهاراتی  علیه افراد معلول داشت که خشم جامعه را برانگیخت و اتحادیه فوتبال انگلیس او را برکنار کرد.

هری ردنپ هم که اکنون به اردن رفته و سرمربی این تیم شده است در زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی انگلیس اتهام مالیاتی را بدنبال خود داشت و بخاطر فرار از پرداخت مالیت دادگاهی شد تا اتحادیه فوتبال انگلیس با مشکل دیگری مواجه شود.

آلن پاردو نیز یک شانس بزرگ برای این ماموریت است اما او دو سال پیش ۱۰۰ هزار پوند جریمه پرداخت کرد چرا که از اتفاقات پیرامونی هفت مسابقه خبر داشته و این بدنامی در کارنامه او ثبت شده است.

از ریو فردیناند هم بعنوان یک کاندیدا نام برده شده است و حتی سر الکس فرگوسن نیز از او به نیکی یاد کرده است با این حال پیشین او در استفاده از مواد مخدر باعث شده تا اتحادیه به سمت او نرود تا مشکلات دوچندن نشود.

نکته جالب اینکه آلن شیرر و دیگر چهره های مطرح انگلیسی تاکید بر آن دارند که مربی تیم ملی این کشور باید یک انگلیسی باشد اما مربیان خوشنام این کشور حاضر به این کار نیستند تا گرفتار یک نیمکت نفرین شده نشوند.

رالف رانگنیک، مربی ۵۸ ساله آلمانی آخرین نامی است که برای تیم ملی انگلیس مطرح شده است. اگرچه او با لایپزیگ نتایج خوبی کسب کرده ولی بعید است انگلیسی ها به یک آلمانی اجازه حضور روی نیمکت تیم خود را بدهند.

اکنون باید دید که کدام مربی بعد از گرت ساوتگیت هدایت این تیم را در دست می گیرد. ساوتگیت در حال حاضر به طور موقت و برای چهار بازی جانشین آلاردایس شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.