قدس آنلاین- بجنورد: مدیرکل هماهنگی و نظارت برامور استانها و کارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی عشایرو روستاییان کشور ازساماندهی دفاترکارگزاری این صندوق خبرداد.

کارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستایی ساماندهی می شوند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مصطفی شریعتی درجمع خبرنگاران خراسان شمالی گفت : درحال حاضردرسطح کشور 3 هزارو 360 کارگزاری در 7 گروه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه بعد از تصویب دستورالعمل ها فعالیت کارگزاری ها به صورت مستقیم دربحث بیمه است ، اظهارداشت : ساماندهی کارگزاری های صندوق دراولویت برنامه های صندوق بیمه اجتماعی عشایرو روستاییان است.

وی افزود : درهمین راستا کارگزاری های ضعیف را با یکدیگر ادغام و یک موسسه کارگزاری ایجاد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد : کارگزاری هایی که ازعملکرد آنها راضی هستیم نیاز به ادغام ندارند فقط پرونده هایشان باید به روز رسانی شود.

 وی با بیان اینکه تطبیق کارگزاری ها با تعداد بیمه شده ها حائز اهمیت است ، تصریح کرد : برای ساماندهی کارگزاری ها میزان وصول حق بیمه رصد می شود.

 وی صدور پروانه فعالیت و شناسایی مسئولین کارگزاری ها رایکی دیگر ازبرنامه ها برای ساماندهی این دفاتربرشمرد و افزود : برای مسئولین کارت شناسایی صادر خواهد شد و برای حق الزحمه آنها نیز اتفاق خوبی خواهد افتاد.

شریعتی تعداد کارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، عشایرو روستاییان خراسان شمالی 63 دفترعنوان و خاطرنشان کرد : تعداد دفاتر صندوق این بیمه از تعداد  دهستان های استان بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه رتبه بندی کارگزاری ها در 4 رتبه قرار گرفته است ، افزود : در استان خراسان شمالی 11 کارگزاری دررتبه ممتاز ، 18 کارگزاری دررتبه یک ، 21 کارگزاری دررتبه 2 و 14 کارگزاری در رتبه 3 قرار دارند.

 وی درپایان به راه اندازی ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان به ریاست استاندار در این استان اشاره کرد و گفت : راه اندازی این ستاد در استان کمک زیادی به توسعه این صندوق می کند که امید است به زودی محقق شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.