دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در اولین شب بزرگداشت ماه محرم الحرام گفت: پیروزی به معنای جلوگیری از تحقق اهداف اساسی دشمن است.

 پیروزی به معنای جلوگیری از تحقق اهداف اساسی دشمن است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم بزرگداشت اولین شب محرم که در مجتمع سیدالشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت در حال برگزاری است، گفت: پیروزی به معنای جلوگیری از تحقق اهداف اساسی دشمن است، بنابراین هنگامی که مقاومت توانست از تحقق اهداف دشمن، جلوگیری کند، پیروز شده است.

نصرالله گفت: هنگامی که مقاومت مانع تحقق اهداف دشمن می‌شود، عالی‌ترین سطح پیروزی محقق شده است و مقاومت اهداف خود را محقق کرده است همانگونه که از سال 1985 تا سال 2000 میلادی رخ داد.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: در کربلا دو اردوگاه بودند که هر کدام از آنها هدفی را دنبال می‌کردند. اگر ما تشخیص دهیم که چه کسی در دنیا غالب و چه کسی در آخرت پیروز است، می‌توانیم از پیروزی و شکست سخن بگوییم.

نصرالله در ادامه سخنانش در این مجلس عاشورایی اظهار داشت: مقاومت در سال 2000 میلادی مانع از تحقق اهداف دشمن شد و توانست ضمن بیدار کردن امت، سرزمین و اسرا را آزاد کند و ما این را پیروزی می‌نامیم.

وی افزود: اسلام باقی ماند و گسترش یافت و مذاهب اسلامی بقای خود را مدیون خونها و فداکاری‌های حسین علیه السلام است، در غیر این صورت اسلام از بین رفته بود.

نصرالله گفت: داعش و همپیمانانش که با قتل و دشنام و سربریدن به خداوند نزدیک می‌شوند، نوادگان مسلم بن عقبه هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: حسین علیه السلام تا امروز باقی ماند تا اسلام حفظ و جاهلان و وحشی‌ها و دشمنان پیامبر(ص) در داخل و خارج رسوا شوند.

مراسم بزرگداشت اولین شب محرم در مجتمع سیدالشهداء بیروت در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.