بیرجند-قدس آنلاین :مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی، گفت:درمجموع ۱۳۰‌هزار و ۷۳۰ مشترک روستایی در خراسان‌جنوبی از خدمات آب و فاضلاب روستایی بهره‌مند می‌شوند.

۱۳۰ هزار خانوار در خراسان جنوبی  از خدمات آب و فاضلاب روستایی برخوردار شدند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند؛ علی اکبر بسکابادی با بیان اینکه ضریب برخورداری روستاهای خراسان جنوبی از آب آشامیدنی ۹۱.۷۴ و در کشور ۹۳ است، گفت: در حال حاضر وضعیت آبرسانی در ۳۱ روستای استان راکد و ۱۵۳ روستا فاقد آب آشامیدنی است.

وی اظهار داشت: طبق سرشماری سال ۹۰ در سطح روستاهای خراسان جنوبی در مجموع هزارو ۸۸۱ آبادی دارای سکنه گزارش شده که از این تعداد ۹۷۴ آبادی کمتر از ۲۰ خانوار و ۹۰۷ آبادی بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه  ۵۴۵ آبادی در خراسان‌جنوبی دارای آب آشامیدنی سطح یک و ۱۷۴ آبادی دارای آب آشامیدنی سطح دو است، افزود: امسال تعداد ۴۳۱ روستای خراسان‌جنوبی با جمعیتی معادل با ۶۲ هزار و ۵۲۴ نفر با به‌کارگیری ۲۹ تانکر به صورت سیار آبرسانی شد.

بسکابادی گفت: مشترکان خانگی در سال ۹۴ شامل ۱۲۰ هزار و ۵۱۸  فقره، مشترکان عمومی و اداری ۴ هزار و ۲۵۹ فقره، مشترکان آب آزاد ۵۶۵ مشترک و مشترکان آب آزاد ۵۶۵ مشترک است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت آب‌رسانی در ۳۲ روستای خراسان جنوبی راکد و ۱۵۶ روستا فاقد آب آشامیدنی است، افزود: ضریب برخورداری روستاهای خراسان‌جنوبی از آب آشامیدنی ۹۱.۷۴ و در کشور ۹۳ است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع ۱۳۰‌هزار و ۷۳۰ مشترک روستایی در خراسان‌جنوبی از خدمات آب و فاضلاب روستایی بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: تعداد مشترکان خانگی در سال ۹۴ شامل ۱۲۰ هزار و ۵۱۸ فقره، مشترکان عمومی و اداری ۴ هزار و ۲۵۹  فقره، مشترکان آب آزاد ۵۶۵ فقره و مشترکان تجاری ۵ هزار و ۳۸۸ فقره است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.