قدس آنلاین- بجنورد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی برقراری و حفظ امنیت و آرامش را مهمترین وظیفه بخشداران عنوان کرد و خواستار تلاش آنان برای برگزاری انتخابات سالم، با نشاط و پرشکوه شد.

برقراری و حفظ امنیت و آرامش مهمترین وظیفه بخشداران است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، دکتر محمد تقی ایرانی در نشست فصلی با بخشداران استان به تشریح برنامه های دولت و وظایف بخشداران در حوزه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی پرداخت و مهمترین آن ها را تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین برقراری فضای آرام و با نشاط سیاسی عنوان کرد.

وی در این نشست اظهار داشت: توجه به حساسیت های قومی به ویژه در استان خراسان شمالی که قومیت های مختلفی شهروندان آن را تشکیل می دهند از اهمیت بالایی برخوردار است و شما بخشداران موظف هستید زمینه توجه به همه قومیت ها و اقشار به نسبت مساوی و برابر را فراهم آورید.
ایرانی در این خصوص افزود: همه شهروندان در جمهوری اسلامی با هم برابرند و باید به یک میزان مورد توجه قرار گیرند و حتی ضعیف ترین آن ها می بایست مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی تشویق مردم به حضور در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را نیز از دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید برشمرد وتصریح کرد: بخشداران به عنوان نماینده دولت در بخش های خود این وظیفه را بر عهده دارند که بویژه بانوان و جوانان را به تحرک و علاقه مندی به مسایل پیرامونشان تشویق و تحریک کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه سخنانش اظهار داشت: بخشداران و دیگر مدیران دستگاه های دولتی در استان باید فعالیت های رسانه ای خود را افزایش دهند و در فعالیت های رسانه ای نباید فقط به ارسال اخبار به رسانه های خبری اکتفا کنند بلکه می بایست با حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که غالب مردم در آن ها حضور دارند، نسبت به سوالات، شبهات و خواسته های مردم منطقه خود پاسخگو باشند.
وی همچنین بر مشورت بخشداران با مردم و همکاران خود در سایر بخش ها، برای مدیریت بخش ها تاکید کرد و حضور در فضای مجازی را راهی مناسب برای این اقدام دانست.
دکتر ایرانی در بخش دیگر سخنانش در نشست با بخشداران آنان را به تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان دعوت کرد و یادآور شد: جذب سرمایه گذار برای بخش ها نیز یکی از وظایف بخشداران است و آن ها باید بتوانند با شناسایی ظرفیت های بخش خود، در مسیر توسعه به برنامه ریزی و جذب سرمایه گذار بپردازند

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.