قدس آنلاین- ایلام- غلامرضا محمدمرادی: نوجوان خوش آتیه ایلامی با قرائت زیبا و دلربای خود در همایش همیاران پلیس استان ایلام، فرمانده نیروی انتظامی استان« سردار نورعلی یاری » را چنان به وجد آورد که ایشان ساعت ذی قیمت اش را که در دسترس داشت، به وی اهداء کرد و ساعت این سردار انتظامی بر دست نحیف و ظریف این نوجوان ایلامی درخشید و این اقدام زیبا و فرهنگ ساز، مورد تحسین حاضران قرار گرفت.

درخشش ساعت سردار بر دست نوجوان ایلامی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، پویا رحمانی در این مراسم باشکوه، آوای ملکوتی کلام وحی را چنان به زیبایی خاص در سالن غدیر نیروی انتظامی ایلام طنین انداز نمود و حاضران را متأثر ساخت که تعداد زیادی از سر شوق گریست اند و دلربای اش واقعاً به حد کمال رسید و پس از پایان قرائت، حاضران به احترام اش ایستادند و با ذکر سلام و ثنا و صلوات وی را بدرقه کردند.

گفتنی است این نوجوان ایلامی در پایه چهارم دبستان شهید حسین فاطمی ایلام تحصیل می کند، پدرش کارمند و مادرش خانه دار است، حافظ 12 سوره قرآن نیز هست و از 3 سال پیش و با هدایت و حمایت والدین و زیر نظر آقای یاسین رجبی( مربی تخصصی ) و سرکار خانم مریم قیطاسی( مربی پرورشی مدرسه) به قرائت قرآن روی آورده و سال گذشته هم در شهرستان ایلام به رتبه اول قرائت دست یافته است.

انشاءالله در صورت امکان و فراهم شدن زمینه های مصاحبه، در آینده نزدیک گفتگویی خواندنی با این نوجوان ترتیب داده و در همین سایت منتشر خواهد شد.

روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین از خداوند سبحان برای« پویا رحمانی » و اولیاء و مربیان ایشان، سعادت، سلامت و بهروزی در دنیا و آخرت را مسئلت می نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.